beantwoord

Ov week end abonnement

  • 28 september 2019
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

hallo, een maand geleden heb ik het gratis weekendabonnement geactiveerd en alles werkte normaal. 40 dagen zijn verstreken en ik heb het geld voor de verlenging van het abonnement nog niet opgenomen ... Waarom? moet ik de ov-chipkaart opladen?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 28 september 2019, 13:01

Hallo Meryol, welkom op de NS Community.

Ik moet zeggen dat ik uit je bericht niet kan opmaken wat er precies speelt. Ik ken geen abonnement dat een maand gratis is en waarvoor je dan moet betalen. Als je bij ons een doorlopend regulier abonnement hebt, dan wordt de factuur elke maand op of na de ingang van de nieuwe maand gemaakt en in de dagen erna geïncasseerd. Als die incasso niet goed gaat dan krijg je in de twee weken hierna automatisch een mail met een betalingsherinnering. Als het om een abonnement van ons gaat en je wil meer weten over de betaling, dan kan je het beste even vragen of onze klantenservice met je mee wil kijken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Bedoel je met gratis weekendvrij het studentenreisproduct?
Hallo Meryol, welkom op de NS Community.

Ik moet zeggen dat ik uit je bericht niet kan opmaken wat er precies speelt. Ik ken geen abonnement dat een maand gratis is en waarvoor je dan moet betalen. Als je bij ons een doorlopend regulier abonnement hebt, dan wordt de factuur elke maand op of na de ingang van de nieuwe maand gemaakt en in de dagen erna geïncasseerd. Als die incasso niet goed gaat dan krijg je in de twee weken hierna automatisch een mail met een betalingsherinnering. Als het om een abonnement van ons gaat en je wil meer weten over de betaling, dan kan je het beste even vragen of onze klantenservice met je mee wil kijken.

Reageer