beantwoord

over verkeerde in en uit check

  • 25 February 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Ik hebt abonnement van flex, en ik ben in Groningen station bij ns ingecheck naar Zuidhorn uit gecheckt bij arriva pal, en ik een email gehad ik moest 12,00 euro betalen ,hoe of waarom moest ik 12,00 euro betalen van Groningen naar Zuidhorn, de reiz kost 3,46 euro, dus ik wil dat jullie even na kijken, mijn e-mail is ***@live.com 

 

[Persoonlijke gegevens aangepast door moderator]

icon

Beste antwoord door Laura NS 25 February 2023, 08:52

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op onze NS Community Carlos Iacle. Je dient per reis te kijken met welke vervoerder je reist. Als dit Arriva is, dan dien je in te checken met Arriva en uit te checken met Arriva. De incheck bij NS is in dit geval foutief en NS kan nu niet berekenen waar je heen bent gegaan met NS vanaf de incheck, omdat er geen uitcheck is bij NS. Neem contact op met onze klantenservice om dit te laten corrigeren.

Badge +3

En zie ook www.uitcheckgemist.nl voor de gemiste incheck bij Arriva in Groningen, daarvan heb je ook nog geld tegoed.

Reageer