beantwoord

Overbodige betalingsherinneringen

• 24 april 2020
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Beste NS klantenservice,

Ik heb 21 april een factuur van €6,- betaald, maar daar sturen jullie me vandaag weer een herinneringen voor met het bericht dat:

• ik extra kosten aan mijn broek krijg als ik niet betaal
  • mijn abo wordt stopgezet

Maar, jullie zijn niet te bereiken per mail of telefoon. Ik heb en wil geen Twitter of Facebook en ik zit al helemaal niet te wachten op Chatbot Jens.

M.a.w., kunnen jullie bevestigen dat jullie mijn betaling van €6 hebben ontvangen?

Fijn weekend

icon

Beste antwoord door Sanne NS 24 april 2020, 17:25

Goedemiddag Henk A en welkom op de NS Community! 

Normaal gesproken dien je hier inderdaad voor bij de klantenservice te zijn. In dit geval ben ik bereid om even met je mee te kijken. Stuur je mij dan alsjeblieft een privébericht met hierin je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Dan ga ik kijken of ik iets in kan zien. 

Voor de meelezers: Mocht jij een soortgelijk probleem hebben, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen met je mee kijken waar het verkeerd gaat met de betaling en je een oplossing bieden. Controleer daarbij ook of je in de omschrijving het juiste factuur- of klantnummer hebt genoteerd. Is dit niet het geval dan krijg je de betaling altijd terug van ons en komt deze dus niet binnen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Henk A en welkom op de NS Community! 

Normaal gesproken dien je hier inderdaad voor bij de klantenservice te zijn. In dit geval ben ik bereid om even met je mee te kijken. Stuur je mij dan alsjeblieft een privébericht met hierin je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Dan ga ik kijken of ik iets in kan zien. 

Voor de meelezers: Mocht jij een soortgelijk probleem hebben, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen met je mee kijken waar het verkeerd gaat met de betaling en je een oplossing bieden. Controleer daarbij ook of je in de omschrijving het juiste factuur- of klantnummer hebt genoteerd. Is dit niet het geval dan krijg je de betaling altijd terug van ons en komt deze dus niet binnen. 

Reageer