beantwoord

Overgang Altijd Voordeel naar Trajectvrij

• 8 januari 2015
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 1
Ik had vorig jaar een Altijd voordeel abonnement. Prima. Deze liep begin januari dit jaar af en ik besloot een Traject Vrij abonnement te nemen. Ik belde hiervoor de ns. Dit was natuurlijk geen probleem en werd keurig geholpen. Na de verplichte bandopname waarin ik e.a. moest bevestigen ging ik een nieuw contract aan met de ns. Hiervan kreeg ik keurig een bevestigingsbrief met de uitleg hoe ik het nieuwe product kon ophalen via de ns kaartautomaat. Dit een aantal keren geprobeerd maar er stond niets klaar. Telefoon met de service van ns hielp niet want alles was correct ingevuld. Tot Januari. Toen kreeg ik een brief van de ns waarin stond dat mijn altijd voordeel abonnement was verlengd met een jaar. Weer ns service gebeld. Ja. er bleek wat fout te zijn gegaan.Advies was een klaargezet cancellen altijd voordeelabbonement te activeren en via de website opnieuw een trajectvrij aan te vragen. Dit dus gedaan maar wat blijkt nu. In Januari zijn de prijzen verhoogd. Ipv de afgesproken 231,90 per maand moet ik nu 236,90 per maand gaan betalen. ?????? Natuurlijk weer ns service gebeld. Advies gekregen om een brief te sturen. Best ouderwets een brief maar naar welk adres? dat was niet duidelijk dus dan maar een mail naar ns Eva en dan maar hopen op een reactie.
Mijn vraag kan ik aub op een meer service gerichte manier worden geholpen aub?
En kan gewoon het contract dat ik met ns heb afgesloten gewoon volgens afspraak ingaan zoals overeengekomen? en zoals bevestigd in de brief? Volgens mij ben ik niet in gebreke op dit moment....Wat moet ik doen? graag wil ik volgende week wel weer reizen

Bacio
icon

Beste antwoord door Marjan NS 9 januari 2015, 10:44

Hallo Bacio,

Kan je mij je NAW-gegevens, geboortedatum en kaartnummer sturen in een privebericht dan ga ik de situatie voor je bekijken. Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht'.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Bacio,

Kan je mij je NAW-gegevens, geboortedatum en kaartnummer sturen in een privebericht dan ga ik de situatie voor je bekijken. Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht'.

Groet,
Marjan
Reputatie 1
Ok! zojuist gedaan!
Reputatie 1
Inmiddels nieuwe brief ontvangen dat Altijd Voordeel afgesloten. Dat wordt dus nu voor het volle bedrag reizen ben ik bang.....nog geen reactie ontvangen........
Reputatie 1
Weer contact geweest met Ns. Nieuw trajectvrij afgesloten. Mijn klacht werd niet als terecht aangemerkt maar is toch naar mijn tevredenheid afgehandeld. Mijn dank ervoor.

Reageer