beantwoord

Overlappen studenten OV en 40% kortings abbonement

• 3 februari 2018
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Best,

Sinds 1 februari ben ik tijdelijk gestopt met mijn studie. Ik kreeg na het uitzetten van mijn studenten OV de aanbieding voor een gratis abonnement om een jaar lang met 40% korting te reizen. Na een beetje zoeken vond ik dat deze aanbieding maar 1x kan worden gebruikt. Klopt het dat wanneer ik hem nu niet gebruik, hem na mijn studie kan gebruiken?
Buiten deze vraag, wilde ik het volgende graag ook weten. Stel dat ik de aanbieding nu aan zou nemen en in september opnieuw ga beginnen met studeren. Hoe zit het dan met de overlappende tijd van het abonnement en mijn studenten OV? Graag zou ik willen weten hoe dat zit, kunt u mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Slidestops 3 februari 2018, 21:16

Na de 1e keer stoppen, Mag je gebruik maken van de korting. En inderdaad de korting is maar 1x bruikbaar. Als je er nu geen gebruik van maakt, kan het na afloop van je studie wel, Maar niet meer automatisch en zul je de klantenservice moeten benaderen. Op het moment dat je studenten ov weer ingaat, blijft je abonnement ook nog bestaan, Die zul je zelf stop moeten zetten na een jaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Dat is geen handige combinatie S.A.F. Deze producten willen nog wel eens met elkaar in conflict komen, bijvoorbeeld op feestdagen. Ik adviseer je het abonnement dan in september weer stop te zetten.
Nu zit ik met nog een vraag. Stel ik zou gebruik gaan maken van de korting, en ik ga in september weer studeren en gebruik maken van het studentenreisproduct. Hoe zit het dan met deze combinatie? Blijven beide op mijn pas geldig en kan ik beide abonementen te gelijk gebruiken. Of moet ik een van de 2 stopzetten?
Reputatie 7
Na de 1e keer stoppen, Mag je gebruik maken van de korting. En inderdaad de korting is maar 1x bruikbaar. Als je er nu geen gebruik van maakt, kan het na afloop van je studie wel, Maar niet meer automatisch en zul je de klantenservice moeten benaderen. Op het moment dat je studenten ov weer ingaat, blijft je abonnement ook nog bestaan, Die zul je zelf stop moeten zetten na een jaar.

Reageer