beantwoord

overstappen op ander abonnement

• 7 september 2014
  • 2 reacties
  • 571 Bekeken

Binnenkort ga ik vaker langer en meer in de spits met de trein, dus wil ik van het dalvoordeel naar een altijd vrij abonnement.
maar als ik een altijd vrij wil bestellen op ns.nl krijg ik de melding dat het product niet te combineren is met een product op mijn kaart, en kom ik niet verder.......

wie weet hoe ik toch een altijd vrij abonnement kan bestellen?
bvd
icon

Beste antwoord door Thijs NS 8 september 2014, 10:57

Als je al een dal voordeel op je kaart hebt staan kun je via je MijnNS account je abonnement wijzigen in een Altijd Vrij-abonnement. Als je geen MijnNS-account hebt kan ik dit ook voor je regelen. Kun je dan je NAW-gegevens en kaartnummer sturen in een privébericht?
Bekijk origineel

2 reacties

Zolang Dal Voordeel op je OV-chipkaart staat en actief is zul je geen ander (overlappend) abonnement kunnen laden
Je zal dus eerst je Dal Voordeel moeten beëindigen en van de O-chipkaart moeten halen alvorens je een nieuw abonnement op je OV-chipkaart kunt zetten.
Het beste kun je even contact opnemen met de klantenservice (030 751 51 55) of eventueel wachten tot een moderator van dit forum contact met je opneemt om e.e.a. te regelen,
Als je al een dal voordeel op je kaart hebt staan kun je via je MijnNS account je abonnement wijzigen in een Altijd Vrij-abonnement. Als je geen MijnNS-account hebt kan ik dit ook voor je regelen. Kun je dan je NAW-gegevens en kaartnummer sturen in een privébericht?

Reageer