beantwoord

Overstappen van Voordeelurenabonnement naar Dal Voordeel en aanbieding

• 26 april 2018
  • 5 reacties
  • 212 Bekeken

Hoi allemaal,

Op dit moment heb ik nog een Voordeelurenabonnement en ik wil overstappen naar een Dal Voordeel. Een Dal Voordeel is normaal € 50,- per jaar, maar er wordt geadverteerd met dat hij nu € 29,- voor het eerste jaar is.

Wanneer ik vanaf de pagina van Dal Voordeel mijn bestelling wil doen, geeft hij aan dat het me € 29,- voor het eerste jaar kost in plaats van € 50,-. Wanneer ik dan de ingangsdatum wil selecteren, geeft hij echter de volgende foutmelding: Uw aanvraag kan niet worden verwerkt. Probeer het later nog eens.
Wanneer ik via Mijn producten mijn huidige abonnement wil omzetten, dan geeft hij aan dat het € 50,- per jaar is: de aanbieding lijkt dan niet te gelden.

Mijn vraag is dus: geldt de aanbieding van € 29,- voor het eerste jaar wel of niet voor mij aangezien ik al een Voordeelurenabonnement hebt?

PS: Ik heb al negen keer geprobeerd deze vraag te plaatsen, maar krijg elke keer de error 'The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form.' Ook had ik problemen met inloggen onder chrome: uiteindelijk lijkt Firefox het wel te doen. Ik zie echter niet waar ik contact de technische hulpdiensten kan opnemen als ik geen topic kan posten, en ik zie geen chatfunctie.
icon

Beste antwoord door Thom 26 april 2018, 14:14

Los van de vraag: Weet wel wat u doet. Het aanbod is goedkoper dan uw oude VDU, maar de twee abonnementen zijn in de verste verte niet hetzelfde. Als u uw VDU opzegt, krijgt u het nooit meer terug. En dan blijkt bij inchecken in de middagspits dat u ineens vol tarief moet betalen, in plaats van met een korting van 40 procent. Uw korting in de ochtendspits in juli en augustus vervalt ook.

Het prijsverschil heeft u er zo uit. U wordt niet benadeeld doordat u een VDU heeft. Het is een voorrecht. Er schijnen nog 900.000 van in omloop te zijn, terwijl het VDU sinds 2011 niet meer verkrijgbaar is. Bijna een miljoen mensen peinzen er niet over zichzelf te benadelen.

Ongevraagd advies: Nooit opzeggen! Die 12,90 en zelfs die 23,90 verschil heeft u er al uit bij een paar korte reizen.

Er is zelfs iets voor te zeggen het VDU te houden en het Dalvoordeelabonnement erbij te nemen op een andere kaart. Het voordeel daarvan is dat u voor 06.30 kunt inchecken en met voordeel reizen. Dat laatste kan niet met een VDU.

Het is aan u te beslissen. Een VDU is ondanks de hogere prijs meestal veel voordeliger. 900.000 subscribers can't be wrong. 😇

Het telefoonnummer is 030 7515155.

https://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Los van de vraag: Weet wel wat u doet. Het aanbod is goedkoper dan uw oude VDU, maar de twee abonnementen zijn in de verste verte niet hetzelfde. Als u uw VDU opzegt, krijgt u het nooit meer terug. En dan blijkt bij inchecken in de middagspits dat u ineens vol tarief moet betalen, in plaats van met een korting van 40 procent. Uw korting in de ochtendspits in juli en augustus vervalt ook.

Het prijsverschil heeft u er zo uit. U wordt niet benadeeld doordat u een VDU heeft. Het is een voorrecht. Er schijnen nog 900.000 van in omloop te zijn, terwijl het VDU sinds 2011 niet meer verkrijgbaar is. Bijna een miljoen mensen peinzen er niet over zichzelf te benadelen.

Ongevraagd advies: Nooit opzeggen! Die 12,90 en zelfs die 23,90 verschil heeft u er al uit bij een paar korte reizen.

Er is zelfs iets voor te zeggen het VDU te houden en het Dalvoordeelabonnement erbij te nemen op een andere kaart. Het voordeel daarvan is dat u voor 06.30 kunt inchecken en met voordeel reizen. Dat laatste kan niet met een VDU.

Het is aan u te beslissen. Een VDU is ondanks de hogere prijs meestal veel voordeliger. 900.000 subscribers can't be wrong. 😇

Het telefoonnummer is 030 7515155.

https://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bedankt Thom, dat is zeer goed advies. Ik houd hem dan gewoon aan 🙂. En een extra kaart klinkt inderdaad dan handig. Geldt daar dan trouwens de aanbiedingsprijs voor?

Ik ben dan nog wel nieuwsgierig naar het antwoord op mijn vraag. Ook vraag ik mij af waar hier op het forum de technische hulpdienst is, waar ik mijn probleem met het posten van mijn vraag kan melden. Kan dat in het 'Contact' subforum?
Reputatie 7
Badge +4
Daarvoor geldt de aanbiedingsprijs. Let wel op: Aanvragen moet op een nieuwe kaart, die is gratis en dus niet aanvragen op de kaart waar uw VDU op staat. U heeft dan twee persoonlijke kaarten.
Bedenk dat een Dalvoordeelabonnement alleen rendabel is, als u voor 06.30 incheckt.

Contact opnemen kan via de link die ik toevoegde.

Verstandig dat u hem aanhoudt.😀
Reputatie 7
Badge +3
Wat betreft de error 'The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form.' , dit krijg ik zelf ook in bij het plaatsen van een reactie in Chrome. Dit is sinds vorige week toen het forum een nieuw uiterlijk kreeg. De vraag heb ik al enkele malen eerder gesteld in onderstaand topic, echter zonder reactie van een moderator of oplossing.
De tip van een andere forumlid om cookies te verwijderen en de PC opnieuw op te starten hielp helaas niet. Ik zou dus ook nog een reactie van een moderator hier willen hebben.
Wellicht kunt u zelf ook uw vraag in dat topic plaatsen zodat duidelijk is dat meerdere mensen hier tegenaan lopen.

https://forum.ns.nl/welkom-15/ns-community-nieuw-jasje-en-nieuwe-naam-48117/index4.html#post321119
Top! Ik ga dan een nieuwe kaart aanvragen (mijn werk gaat die vergoeden). Ik denk dat ik ze dan ook maar met twee verschillende kleuren markeerstiften markeer om snel uit elkaar te houden welke kaart welk is.

En bedankt voor de link!

Edit: Bedankt Momo, ik zal ook in die topic mijn probleem posten.

Reageer