beantwoord

Overstappen van voordeelurenabonnement naar trajectvrijabonnement

• 8 januari 2020
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Ik wil graag overstappen van voordeelurenabonnement naar een trajectvrij abonnement. ik wil het trajectvrije abonnement zo snel mogelijk kunnen gebruiken.

• is overstappen van voordeeluren naar trajectvrij mogelijk?
  • Als dat zo is, wat moet ik doen om zo snel mogelijk gebruik te kunnen maken van mijn traject vrij abonnement?

Mvg Jimmy. 

icon

Beste antwoord door Danny NS 8 januari 2020, 12:07

Hoi Jimmy L en welkom bij de NS Community!

Je kan het Voordeelurenabonnement elke maand op een specifieke datum stopzetten of wijzigen naar een ander abonnement. Afhankelijk van jouw verlengdatum kan je op die dag in de maand jouw abonnement wijzigen naar een Traject Vrij abonnement. NS Flex kan je per direct in laten gaan, echter heeft NS Flex nog geen Traject Vrij abonnement.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Jimmy L en welkom bij de NS Community!

Je kan het Voordeelurenabonnement elke maand op een specifieke datum stopzetten of wijzigen naar een ander abonnement. Afhankelijk van jouw verlengdatum kan je op die dag in de maand jouw abonnement wijzigen naar een Traject Vrij abonnement. NS Flex kan je per direct in laten gaan, echter heeft NS Flex nog geen Traject Vrij abonnement.

Reputatie 5
Badge

Tip; ga eerst rekenen. ALS je elke dag naar werk/kantoortijden reist, dan is op saldo met VDU veelal toch voordeliger-heen vol, terug met korting. En je betaalt uiteraard niet als je vrij of ziek bent o.d. Kan je het zo plooien dat je smorgens al voor 6.30 vertrekt, dan is ook heen al met korting.

Alleen als je meermalen daags heen en weer gaat biedt tr-vrij dan voordelen. Dit duurt nog tot 1/1/21 als de nieuwe regeling met spitstijden ingaat.

Reageer