beantwoord

Overstappen van Weekendvrij (bij)abonnement naar Dalvrij (hoofd)abonnement

• 9 december 2015
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Hallo,

Ik heb nou Weekend vrij abonnement(bijabonnement), maar ik wil naar Dal vrij(hoofdabonnement) overstappen. Ik denk dat ik kan naar duurder abonnement als hieronder de regeling van NS homepagina en Artikel 6.1 van 'Productvoorwaarden Abonnementen Consumenten'. Verder wordt mijn man's hoofdabonnement al opgezegd, dus ik ben nou niet gekoppeld aan een hoofdabonnement. Dat is ook niet goed als volgende regeling, "Bijabonnementen zijn niet los verkrijgbaar maar altijd gekoppeld aan een NS-abonnement." Ik wil alleen mijn bijabonnement-Weekendvrij 20,0 Euro- overstappen naar hoofdabonnement van Dal vrij, 99,0 Euro!
Maar ik hoorde vanaf NS klantenservice dat dat kan niet als volgt. "Helaas is het niet mogelijk om een bijabonnement te wijzigen naar een ander abonnement. Het bijabonnement zou opgezegd kunnen worden een vervolgens kunt u dan een los Dal Vrij abonnement bestellen."
Hoe kan dat? Zou iemand me even laten weten kunnen? Graag hoor ik!

Alvast bedankt,
m.vr.gr., Stella

Overstappen naar een duurder abonnement

U kunt binnen het eerste abonnementsjaar overstappen op een duurder abonnement. Neem hiervoor contact op met NS Klantenservice.

Productvoorwaarden Abonnementen Consumenten
Artikel 6 Wijzigingen in het lopende Abonnement

6.1 U kunt het eerste jaar uw Abonnement niet downgraden, wel upgraden.
icon

Beste antwoord door Brian NS 10 december 2015, 10:48

Beste Stella Lee,

Welkom op het NS Serviceforum. De voorwaarden waar je naar verwijst gelden echt voor de reguliere abonnementen, als je een bijabonnement hebt dan is die na het eerste jaar opzegbaar. Deze abonnementen kunnen niet gewijzigd worden naar een ander abonnement. Ik zie dat mijn collega in de e-mail wel heeft aangegeven dat wij het bijabonnement kunnen beëindigen, vervolgens kun je zelf via de webshop een Dal Vrij hoofdabonnement bestellen. Je kunt het beste even z.s.m. met onze klantenservice bellen (030 751 51 55), zodat het bijabonnement beëindigd wordt.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Stella Lee,

Welkom op het NS Serviceforum. De voorwaarden waar je naar verwijst gelden echt voor de reguliere abonnementen, als je een bijabonnement hebt dan is die na het eerste jaar opzegbaar. Deze abonnementen kunnen niet gewijzigd worden naar een ander abonnement. Ik zie dat mijn collega in de e-mail wel heeft aangegeven dat wij het bijabonnement kunnen beëindigen, vervolgens kun je zelf via de webshop een Dal Vrij hoofdabonnement bestellen. Je kunt het beste even z.s.m. met onze klantenservice bellen (030 751 51 55), zodat het bijabonnement beëindigd wordt.

Reageer