beantwoord

Overstappen voordeeluren naar weekend vrij

• 29 september 2014
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

hee, ik heb een vraagje! ik heb een voordeeluren abbonoment, nu wil ik graag overstappen naar een weekend vrij abbonoment! op jullie site staat heel duidelijk vermeld dat je dan een nieuwe ov chipkaart kan kiezen maar dit zou 1 maand duren, maar je zou ook op dezelfde ov chipkaart kunnen doen maar dan zou je voordeeluren abbonoment automatisch vervallen en het weekend ingaan dit alles binne een paar dagen, omdat ik dit graag zou willen koos ik voor deze, maar als ik verder kom in de vragenlijst geeft de ns echter aan dat ik deze twee abbonomenten niet kan combineren! ik heb hierover net ook gebeld op jullie 030 nummer, toen werd me verteld xat ik maar een maand moest wachten. maar omdat jullie site anders aangeeft ga ik ervan uit dat er een manier is dat het wel voor het weekend geregeld zou kunnen worden! zoude. jullie mij hier aub mee kunnen helpen, vriendelijk groet levi
icon

Beste antwoord door Marjan NS 30 september 2014, 08:27

Hallo Levi,

Als je een Voordeeluren abonnement hebt moet je inderdaad op dezelfde kaart een Weekend Vrij abonnement aan kunnen vragen. Je Voordeelurenabonnement wordt dat automatisch beëindigd. Kan het misschien zijn dat je een Dal Voordeel abonnement hebt? Want dan is het niet mogelijk en krijg je de melding 'Deze twee abonnementen kunnen niet gecombineerd worden'. Kun je je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer in een privebericht sturen? Dan kijk ik het voor je na.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Levi,

Als je een Voordeeluren abonnement hebt moet je inderdaad op dezelfde kaart een Weekend Vrij abonnement aan kunnen vragen. Je Voordeelurenabonnement wordt dat automatisch beëindigd. Kan het misschien zijn dat je een Dal Voordeel abonnement hebt? Want dan is het niet mogelijk en krijg je de melding 'Deze twee abonnementen kunnen niet gecombineerd worden'. Kun je je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer in een privebericht sturen? Dan kijk ik het voor je na.

Groet,
Marjan

Reageer