beantwoord

overzetten daluren kaart op nieuwe OV kaart

  • 10 juni 2015
  • 1 reactie
  • 254 Bekeken

Van TLS een brief waarin stond dat mij OV chip kaart zou verlopen en ik een nieuwe kaart aan moest vragen.
Dat heb ik gedaan, nadta ik de kaart heb gekregen heb ik deze geactiveerd bij de NS kaartautomaat.
Vervolgens bleek het niet mogelijk mij daluren voordeel abonnement en de keuzedagen over te zetten.
Mij werd verteld dat ik opnieuw een kaart moest aanvragen via de link eindigend op verlopenkaart.
Ik heb dat gedaan maar kreeg vervolgens een brief thuis warin staat dat de aanvraag is gewijgerd omdat de kaart inmiddels is verlopen.
Na contact met TLS hebben zij mij abonnement bij de NS beeindigd.
Nu krijg ik een bericht van de NS waarin staat dat ze het jammer vinden dat ik mijn dal voordeel abonnement heb opgezegd en ik krijg nog € 10 terug.
Erg klantvriendelijk is dit niet en het bied nog steeds geen oplossing voor het onstane probleem.
icon

Beste antwoord door Leny NS 10 juni 2015, 14:07

Van TLS een brief waarin stond dat mij OV chip kaart zou verlopen en ik een nieuwe kaart aan moest vragen.
Dat heb ik gedaan, nadta ik de kaart heb gekregen heb ik deze geactiveerd bij de NS kaartautomaat.
Vervolgens bleek het niet mogelijk mij daluren voordeel abonnement en de keuzedagen over te zetten.
Mij werd verteld dat ik opnieuw een kaart moest aanvragen via de link eindigend op verlopenkaart.
Ik heb dat gedaan maar kreeg vervolgens een brief thuis warin staat dat de aanvraag is gewijgerd omdat de kaart inmiddels is verlopen.
Na contact met TLS hebben zij mij abonnement bij de NS beeindigd.
Nu krijg ik een bericht van de NS waarin staat dat ze het jammer vinden dat ik mijn dal voordeel abonnement heb opgezegd en ik krijg nog € 10 terug.
Erg klantvriendelijk is dit niet en het bied nog steeds geen oplossing voor het onstane probleem.



Gerard, als ik het goed begrijp is je abonnement beëindigd? TLS kan je NS abonnement niet beëindigen, alleen wij kunnen je abonnement beëindigen. En indien je oude kaart verloopt, ontvang je of een nieuwe kaart thuis of je moet via www.ovchipkaart.nl/verlopenkaart een nieuwe aanvragen. Dit staat overigens ook in de brief van TLS. Ik wil even je abonnement controleren. Je mag mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je OV-chipkaartnummer. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'abonnementen'.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Van TLS een brief waarin stond dat mij OV chip kaart zou verlopen en ik een nieuwe kaart aan moest vragen.
Dat heb ik gedaan, nadta ik de kaart heb gekregen heb ik deze geactiveerd bij de NS kaartautomaat.
Vervolgens bleek het niet mogelijk mij daluren voordeel abonnement en de keuzedagen over te zetten.
Mij werd verteld dat ik opnieuw een kaart moest aanvragen via de link eindigend op verlopenkaart.
Ik heb dat gedaan maar kreeg vervolgens een brief thuis warin staat dat de aanvraag is gewijgerd omdat de kaart inmiddels is verlopen.
Na contact met TLS hebben zij mij abonnement bij de NS beeindigd.
Nu krijg ik een bericht van de NS waarin staat dat ze het jammer vinden dat ik mijn dal voordeel abonnement heb opgezegd en ik krijg nog € 10 terug.
Erg klantvriendelijk is dit niet en het bied nog steeds geen oplossing voor het onstane probleem.



Gerard, als ik het goed begrijp is je abonnement beëindigd? TLS kan je NS abonnement niet beëindigen, alleen wij kunnen je abonnement beëindigen. En indien je oude kaart verloopt, ontvang je of een nieuwe kaart thuis of je moet via www.ovchipkaart.nl/verlopenkaart een nieuwe aanvragen. Dit staat overigens ook in de brief van TLS. Ik wil even je abonnement controleren. Je mag mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je OV-chipkaartnummer. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'abonnementen'.

Reageer