beantwoord

overzetten flex abbo naar nieuwe ov chipkaart

  • 13 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een brief gekregen dat mijn OV chipkaart zou gaan verlopen. Ik heb daarom conform de brief een nieuwe kaart aangevraagd (en betaald). Volgens dit forum zou het abbonnement (flex) automatisch worden overgezet. Dat is echter niet gebeurd. Hoe moet ik nu dit abbo overzetten?

icon

Beste antwoord door Rueben NS 13 oktober 2020, 18:10

Dag Sammy en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat het overzetten van je abonnement niet goed is gegaan bij het kaartvervangingsproces! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

1 reactie

Dag Sammy en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat het overzetten van je abonnement niet goed is gegaan bij het kaartvervangingsproces! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer