beantwoord

overzetten product van ene naar andere persoonlijke kaart

  • 13 juni 2016
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Mijn oude kaart, inmiddels verlopen, met daluur korting kan ik uiteraard niet meer gebruiken. Nu heb ik een nieuwe kaart gekocht maar hoe krijg ik het product, daluren korting, waar ik ook voor heb betaald op mijn nieuwe kaart?

Gr. Joos
icon

Beste antwoord door Pe_pe 13 juni 2016, 23:03

En voor wie dit topic later naleest: De normale procedure is om geen lege nieuwe OV-chipkaart aan te schaffen, maar een duplicaat, via https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/zelf-regelen/wat-te-doen-met-een-verlopen-kaart.htm . Dan worden namelijk alle abonnementen automatisch overgezet, behalve eventuele OV-fiets-abonnementen. Bij NS-abonnementhouders hoort NS er zelfs automatisch, tijdig en kosteloos een toe te sturen.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Joos. Wanneer je op mijn naam klikt krijg je de optie tot het versturen van een priv├ębericht. Dan ga ik kijken wat mogelijk is. Noteer in dat bericht ten minste NAW-gegevens en oud en nieuw ov-chipkaartnummer.
Beste Klaas-Jan,

Bedankt! ga ik doen

Mvg,
Joos
En voor wie dit topic later naleest: De normale procedure is om geen lege nieuwe OV-chipkaart aan te schaffen, maar een duplicaat, via https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/zelf-regelen/wat-te-doen-met-een-verlopen-kaart.htm . Dan worden namelijk alle abonnementen automatisch overgezet, behalve eventuele OV-fiets-abonnementen. Bij NS-abonnementhouders hoort NS er zelfs automatisch, tijdig en kosteloos een toe te sturen.
Klopt, bedankt voor je aanvulling Pe_pe 🙂

Reageer