beantwoord

Overzetten van langstudeerder korting naar Weekendvrij abonnement

• 6 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorige maand gebruik gemaakt van de korting voor langstudeerders en een gratis Dalurenabonnement aangeschaft.
Toen was er ook de optie om een weekend vrij abbonement te nemen met 50 euro korting.
Is het nog mogelijk om te wisselen van abbonement? Dus dat ik toch het weekend vrij abbonement neem en de 50 euro korting krijg?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 8 oktober 2015, 16:09

Ik heb Jennifer ondertussen kunnen helpen met het wijzigen van haar abonnement van Dal Voordeel naar Weekend Vrij.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Jennifer91. In principe is het door jouw geschetste voorstel niet mogelijk. Een upgrade kan echter altijd, dus ik wil graag voor je kijken wat ik je kan aanbieden en per wanneer. Graag ontvang ik middels een privébericht NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en IBAN.
Ik heb Jennifer ondertussen kunnen helpen met het wijzigen van haar abonnement van Dal Voordeel naar Weekend Vrij.
Ik kamp met hetzelfde probleem.

Ik heb namelijk ook gebruik gemaakt van de ns langstudeerderskorting en daarbij het Dal Voordeel abonnement gekozen. Kan mijn abonnement ook worden gewijzigd in het Weekend Vrij abonnement?
Ik kamp met hetzelfde probleem.

Ik heb namelijk ook gebruik gemaakt van de ns langstudeerderskorting en daarbij het Dal Voordeel abonnement gekozen. Kan mijn abonnement ook worden gewijzigd in het Weekend Vrij abonnement?

Hallo Ayibogan24 en welkom op het NS Forum. Jij mag net als Jennifer mij een privébericht sturen want upgrade moet geen problemen geven. Graag ontvang ik je persoonlijke gegevens en Ov-chipkaartnummer. Je kan kan mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".

Reageer