beantwoord

Overzicht betalingen

  • 28 January 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Ik wil een overzicht van betalingen van het afgelopen jaar. In Mijn NS zie ik alleen de laatste.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 January 2023, 14:05

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag hansschrijer en welkom bij de NS Community!

In je Mijn NS account zou je al de facturen moeten kunnen terugvinden van jouw huidige contract. Ik heb zelf even gekeken en kan facturen terugvinden tot maart 2020, wanneer ik zelf ben begonnen met een NS Flex abonnement.

Een jaaroverzicht leveren wij niet. Die zou je dan zelf moeten maken, maar houd er wel rekening mee dat er een maximaal aantal reistransacties tegelijkertijd getoond kunnen worden via de reishistorie. Als je veel reist, is het dus mogelijk dat je niet alle reizen van een heel jaar op één uitdraai kunt krijgen.

Mocht je niet alle facturen van je huidige contract kunnen vinden, dan wil ik adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mogelijk is je Mijn NS dan niet goed gekoppeld.

Reputatie 2

Het zou fijn zijn als NS een dergelijk overzicht kan geven. Ik zou het liever zelf organiseren door regelmatig de betalingen en eventueel de reishistorie te downloaden. Er is dacht ik een jaar de tijd om oude gegevens op te halen.

Reageer