beantwoord

papieren keuzedagen

• 13 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Het ziet er naar uit dat reizen word afgeraden voor niet noodzakelijke reizen.  doet Ns daar dan iets aan bv compensatie of langere doorlooptijd van de keuzedagen?

icon

Beste antwoord door Rueben NS 13 oktober 2020, 17:04

Ik kan begrijpen dat je daar wat duidelijkheid over wil, maar laten we niet op de zaken vooruitlopen en eerst even afwachten wat de overheid vanavond te zeggen heeft. Mochten er grote veranderingen aangekondigd worden, die ook betrekking tot de Keuzedagen hebben, dan zullen we dan even kijken naar alle mogelijkheden. Voor nu is het even voor iedereen nog even afwachten, incluis NS.

Bekijk origineel

2 reacties

Ik kan begrijpen dat je daar wat duidelijkheid over wil, maar laten we niet op de zaken vooruitlopen en eerst even afwachten wat de overheid vanavond te zeggen heeft. Mochten er grote veranderingen aangekondigd worden, die ook betrekking tot de Keuzedagen hebben, dan zullen we dan even kijken naar alle mogelijkheden. Voor nu is het even voor iedereen nog even afwachten, incluis NS.

hallo

ook  ik heb nog papieren keuzedagen (geldig t/m 31-12-2020) over die ik niet zal op krijgen.

omdat het reizen afgeraden wordt helaas. 

de regels zullen niet veranderen zou als het nu uit ziet.

waarom maak NS die keuze kaartjes die geldig zijn tot 31-12-2020, gewoon niet geldig t/m 31-12-2021

dan zijn alle problemen voor mensen die nog kaartjes hebben toch op gelost,en iedereen heeft

duidelijkheid.

grtjes

Reageer