beantwoord

papieren voorwaarden printen

• 13 juni 2017
  • 8 reacties
  • 184 Bekeken

Ondanks dat mijn printer goed werkt in alle gevallen kan ik de gebruiksvoorwaarden van het abonnement van 29 euro van de NS niet uitdraaien. Daarom vraag ik u om mij de gedrukte uitgaven toe te sturen of in ieder geval aan te geven waar ik die kan ophalen via de computer.
icon

Beste antwoord door Denice NS 13 juni 2017, 10:01

Hi janvdb. Welkom op het Serviceforum!

De productvoorwaarden van het abonnement kan je hier vinden. Door gebruik te maken van de sneltoets Ctrl+P kan je de voorwaarden uitprinten. Dit heb ik ook zelf even geprobeerd en lukt mij zonder problemen 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Hi janvdb. Welkom op het Serviceforum!

De productvoorwaarden van het abonnement kan je hier vinden. Door gebruik te maken van de sneltoets Ctrl+P kan je de voorwaarden uitprinten. Dit heb ik ook zelf even geprobeerd en lukt mij zonder problemen 🙂
Sorry Denice, ik bedoel niet de kleine lettertjes van algemene voorwaarden. Maar bij de aankoop van het Ns-product van 29 euro staan de gebruiksaanwijzingen van deze deal, ik dacht die print ik naderhand nog wel uit.
Achteraf stond er ook bij dat je deze ook op papier kon bestellen en dat wilde ik juist doen maar zoals ik boven heb omschreven lukte het niet om de NS bescheiden uit te draaien.
Om dit verhaal niet te lang te maken; ik zou graag die gebruiksaanwijzing behorende bij het 29 euro abonnement op papier willen ontvangen, maar waar staat dat, ik on het niet meer vinden.
Bedoel je deze kenmerken van het abonnement janvdb? Daar vind je wanneer het abonnement geldig is etc. Of bedoel je iets anders? Zou je dan iets specifieker willen zijn in je vraag?
Bedankt Annewil dit is ongeveer wat ik bedoel, maar er was een link naar een mogelijkheid om voor plm. 10 euro de hele uitleg van het abonnement op papier te ontvangen zodat je precies weet hoe te handelen met het abonnement. Maar goed, ik doe het met deze gegevens en kom daar wel mee uit.
Dat is niet iets wat wij aanbieden voor €10,00. Klinkt niet echt betrouwbaar. Ik kan je wel wat informatie versturen via de post maar dat is hetzelfde als via de link die in mijn vorige post staat. Kom je er dan zo uit?
Over de hoogte van het bedrag ben ik niet zeker maar dat er tegen betaling de mogelijkheid was om een uitleg van het abonnement op papier te ontvangen weet ik wel zeker. Om te besluiten zou ik de samenstellers van de site willen voorstellen om uitleg van het abonnement bij de mail van sluiten van het abonnement in PDF vorm bij te voegen, wel zo gemakkelijk.
Reputatie 6
Badge +2
Je bent misschien in de war met papieren kaartjes voor Keuzedagen bij het vdu (https://www.ns.nl/producten/toevoegingen-aan-uw-abonnement/p/keuzedagen-voordeelurenabonnement). bijdragevandennis
Wij zij er uit, Dennis u hebt gelijk, sorry maar we zijn weer ietsjes wijzer geworden.

Reageer