beantwoord

Per direct dalvoordeel abonnement opzeggen/veranderen naar traject vrij.

• 14 november 2015
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Maandag aanstaande (16 november) wil ik een traject vrij abonnement in laten gaan maar ik kan hem niet op mijn huidige OV-chipkaart zetten omdat er een ander (incompatibel) product op staat, het dalvoordeel abonnement.

Voor zover ik weet zijn mijn opties het dalvoordeel abonnement wijzigen naar traject vrij (eerste ingangsdatum 3 december in mijn geval) of een tweede chipkaart aanvragen waarbij ik het abonnement pas vanaf 23 november zou kunnen gebruiken.

Is het voor mij op de een of andere manier mogelijk om komende maandag (16 november) een traject vrij abonnement in te laten gaan (bijvoorbeeld door mijn dalvoordeel abonnement per direct te verwijderen?).
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 16 november 2015, 20:52

Ik heb bvanderee inmiddels kunnen helpen middels een privébericht. Zijn huidige product is per direct stopgezet zodat hij de beëindiging kan ophalen en het nieuwe abonnement ook kan gaan aanvragen.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum bvanderee. Het klopt dat wijzigen mogelijk is vanaf een vastgestelde datum, namelijk de ingangsdatum van het huidige abonnement. Ik wil graag meedenken over een oplossing.
Zou je mij een privébericht willen sturen met NAW-gegevens en chipkaartnummer?
Ik heb bvanderee inmiddels kunnen helpen middels een privébericht. Zijn huidige product is per direct stopgezet zodat hij de beëindiging kan ophalen en het nieuwe abonnement ook kan gaan aanvragen.

Reageer