beantwoord

Persoonlijke dalvoordeelkaart omzetten naar een zakelijke

• 14 maart 2016
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Ik heb nu een dalvoordeelkaart die eind april verlengd wordt. Nu wil ik die op een zakelijke tenaamstelling hebben. Is dit mogelijk? Of moet ik dan opzeggen en een businesskaart nemen?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 14 maart 2016, 10:10

Zakelijke en particuliere abonnementen werken totaal anders en gaan via verschillende afdelingen. Dus inderdaad, om een zakelijke tenaamstelling te krijgen moet u uw oude abonnement opzeggen en een zakelijk abonnement nemen. U heeft dan overigens ook een nieuwe OV-chipkaart nodig (die krijgt u bij een zakelijk abonnement)

Ik zou overigens eerst proberen of u een zakelijk abonnement krijgt, alvorens uw oude abonnement op te zeggen. Er zijn inmiddels genoeg verhalen bekend van goed verdienende ZZP-ers die niet door de keuring komen van een schimmig ratingbureau dat door NS Zakelijk is ingehuurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Zakelijke en particuliere abonnementen werken totaal anders en gaan via verschillende afdelingen. Dus inderdaad, om een zakelijke tenaamstelling te krijgen moet u uw oude abonnement opzeggen en een zakelijk abonnement nemen. U heeft dan overigens ook een nieuwe OV-chipkaart nodig (die krijgt u bij een zakelijk abonnement)

Ik zou overigens eerst proberen of u een zakelijk abonnement krijgt, alvorens uw oude abonnement op te zeggen. Er zijn inmiddels genoeg verhalen bekend van goed verdienende ZZP-ers die niet door de keuring komen van een schimmig ratingbureau dat door NS Zakelijk is ingehuurd.
Hallo PeterHuisman. Welkom op het Serviceforum!
Zoals Keuzereiziger aangeeft is het niet mogelijk om je huidige abonnement om te zetten in een zakelijke abonnement. Ik adviseer je voor verdere info even contact te leggen met onze zakelijke afdeling via: 030 300 11 11. Als je je huidige abonnement definitief op wenst te zeggen dan kan via social media of telefonisch via 030 751 51 55.

Reageer