beantwoord

Persoonlijke OV-card met Dalvoordeel abonnement.

• 27 januari 2017
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hi!

Ik heb nog geen persoonlijke OV-chipkaart, ik ben net in Nederland na woonachtig te zijn geweest in het buitenland.
Ik wil graag een dal voordeel abonnement, mijn vragen zijn:
Kan ik het abonnement bij de servicebalie in Utrecht op CS aanvragen en direct ontvangen inclusief een kaart?
(Ik zou namelijk graag morgen reizen, met korting 😉 )
Is de 40% korting enkel geldig in NS treinen of ook regionale aanbieders?

Wie weet volgen er nog meer vragen, maar dat komt later wel eventueel.

Alvast bedankt voor het antwoord, ik wacht met smart.

Groeten,
Lukas
icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 januari 2017, 12:27

Welkom op het NS Serviceforum LDS,

Ik moet Thom helaas corrigeren want het is niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen en het abonnement gelijk in te laten gaan, als je de bestelling voor het abonnement online voldoet dan is dat wel mogelijk. Indien je het abonnement online besteld kan je daarbij ook gratis de OV-chipkaart ontvangen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Uw smart is helaas nog niet opgelost, want u zult eerst een persoonlijke chipkaart moeten aanvragen en dat duurt minimaal drie werkdagen. Dat kan bij ov-chipkaart en u betaalt dan 7,50 voor de kaart. U bent in Nederland, dus u kunt het laten bezorgen op een Nederlands adres. Wat wel kan is dan NS bellen en die kunnen het binnen een uur in orde maken. Dan haalt u uw abonnement op bij een automaat. U houdt dan uw chipkaart voor de lezer en u kunt uw bestelling ophalen. Vaak is het een zaak van tien minuten.
U zult er in geen geval morgen mee kunnen reizen. Als u niet te veel geld kwijt wilt zijn, kan een aanbieding uit de spoordeelwinkel een optie zijn.
De 40 procent korting geldt in alle treinen.

Mogelijk doet u er beter aan het abonnement bij NS aan te vragen. De chipkaart is dan gratis maar de wachttijd is langer. U hebt uw kaart met abonnement dan binnen een week.
Welkom op het NS Serviceforum LDS,

Ik moet Thom helaas corrigeren want het is niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen en het abonnement gelijk in te laten gaan, als je de bestelling voor het abonnement online voldoet dan is dat wel mogelijk. Indien je het abonnement online besteld kan je daarbij ook gratis de OV-chipkaart ontvangen.
Reputatie 7
Badge +4
Het ergste is dat je nog gelijk hebt ook 😉

Reageer