beantwoord

Pinkpop trein reizen

  • 13 June 2022
  • 5 reacties
  • 295 Bekeken

Hallo allemaal,

Aankomend weekend ga ik drie dagen naar Pinkpop; vrijdag, zaterdag en zondag. Ik verblijf dan in Roermond en reis dus al de drie dagen vanaf hier heen en weer naar station Landgraaf.

Het lijkt voor mij nu het goedkoopste om een weekend vrij abbonement te nemen voor 1 maand, maar ik vindt het nogal onduidelijk of ik dit voor 1 maand kan nemen zonder een tweede te hoeven betalen (opzeggen NA 1 maand staat er bij). Iemand hier ervaring mee?

 

Groetjes,

 

N

icon

Beste antwoord door Tochjo 13 June 2022, 12:37

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Als u het direct opzegt na een maand (makkelijker: wijzigt naar NS Flex zonder abonnement, dat kunt u zelf in Mijn NS), dan wordt de tweede maand, als het goed is, niet in rekening gebracht.

Sowieso zijn NS Flex-abonnementen na een maand elk moment opzegbaar. Zou u het een paar dagen na de eerste maand opzeggen, en de abonnementskosten voor de tweede maand al in rekening zijn gebracht, dan krijgt u een evenredig deel van die abonnementskosten terug.

Reputatie 4

Hallo allemaal,

Aankomend weekend ga ik drie dagen naar Pinkpop; vrijdag, zaterdag en zondag. Ik verblijf dan in Roermond en reis dus al de drie dagen vanaf hier heen en weer naar station Landgraaf.

Het lijkt voor mij nu het goedkoopste om een weekend vrij abbonement te nemen voor 1 maand, maar ik vindt het nogal onduidelijk of ik dit voor 1 maand kan nemen zonder een tweede te hoeven betalen (opzeggen NA 1 maand staat er bij). Iemand hier ervaring mee?

 

Groetjes,

 

N

als je een weekend vrij abonnement neem dan moet maand wachten dan ken je weer terug zetten als op 13 juni afsluit dan kan op 13 juli weer wijzigen 

Reputatie 7
Badge +3

Weekend Vrij is op vrijdag pas geldig vanaf 18.30 uur, dus als je eerder naar Landgraaf reist, betaal je daar nog wel het volle tarief voor. Maar ook dan is Weekend Vrij voor het hele weekend nog steeds voordeliger. Tot vrijdag! 😉

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt dan wel Weekend Vrij met 40% dalkorting nemen, bij inchecken voor 16:05 reis je dan die vrijdag met korting. Scheelt zo te zien niet heel veel, maar misschien ga je in de maand dat je het abonnement hebt nog eens in de daluren met de trein weg. 

 

Mocht je een studentenreisproduct hebben, dan kun je die niet op dezelfde kaart zetten als NS Flex.
 

Reageer