Het criterium is niet of u bereid bent te betalen maar enkel en alleen dat de betaling op tijd op de rekening van NS staat. Het hele proces is geautomatiseerd en werkt alleen goed als u zich aan de instructies houdt. Ik acht de kans matig dat het lukt, maar u zou contact op kunnen nemen met Klantenservice, 030-7515155. Soms is als de termijn nog niet is verstreken een betaling in termijnen mogelijk
Persoonlijk zou ik wat geld proberen te lenen bij een vriend of zo, want de kosten van het incassobureau alleen zijn al veertig euro. NS houdt in principe de betalingstermijn aan en het gaat dan volautomatisch naar het incassobureau als het niet op tijd is bijgeschreven. Dan is er niets meer aan te doen.
NS formuleert de waarschuwingsbrieven nogal stevig. Als het de laatste waarschuwingsbrief is en u nagenoeg direct moet betalen, dreigt het dure incassobureau echt.
Het abonnement is ook definitief verwijderd bij een ov-automaat? Anders blijft het abonnement doorlopen.
Het abonnement is ook definitief verwijderd bij een ov-automaat? Anders blijft het abonnement doorlopen.
Als @A.A.M. reizen op saldo ziet in Mijn NS is het Flex abonnement verwijderd.
Nu heb ik alleen nog de mogelijkheid om te reizen op saldo op de kaart.
So far so good
Het abonnement is ook definitief verwijderd bij een ov-automaat? Anders blijft het abonnement doorlopen.
Als @A.A.M. reizen op saldo ziet in Mijn NS is het Flex abonnement verwijderd.
Nu heb ik alleen nog de mogelijkheid om te reizen op saldo op de kaart.
So far so good
Maar als je een abonnement had met automatische opwaardering, had je geen flex.