beantwoord

Prijs abonnement Traject Vrij gewijzigd per 01-01-2019

• 15 februari 2019
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Beste NS,

de prijs van mijn huidige Traject Vrij-abonnement dat ik sinds afgelopen augustus heb, is per januari met 3 euro verhoogd.

Ik heb mijn mail doorgespit, maar ik kan nergens terugvinden dat deze prijswijziging zou worden doorgevoerd.

Wat is hier de reden van geweest? Ik had het op prijs gesteld als dit wat doorgegeven, zodat ik hier rekening mee had kunnen houden.

Met vriendelijke groet,
Patrick Janssen
icon

Beste antwoord door Rizana NS 15 februari 2019, 13:53

Hallo Patrick1974, welkom bij de Community.

Per 1 januari 2019 zijn de tarieven verhoogd. Dit is het gevolg van de verwachte inflatie, maar ook van de btw-verhoging.
Wat je per 1 januari hebt gemerkt is de BTW-verhoging. Per de verlengdatum zal je het tarief van je abonnement veranderen.

Wat de nieuwe prijs van jouw traject is, kan je zien door de reis op onze website te plannen en vervolgens te klikken op `Toon korting en retourprijs` en vervolgens op `Trajectabonnementen`.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Dat is waarschijnlijk de BTW-verhoging geweest van 6 naar 9%.
Hallo Patrick1974, welkom bij de Community.

Per 1 januari 2019 zijn de tarieven verhoogd. Dit is het gevolg van de verwachte inflatie, maar ook van de btw-verhoging.
Wat je per 1 januari hebt gemerkt is de BTW-verhoging. Per de verlengdatum zal je het tarief van je abonnement veranderen.

Wat de nieuwe prijs van jouw traject is, kan je zien door de reis op onze website te plannen en vervolgens te klikken op `Toon korting en retourprijs` en vervolgens op `Trajectabonnementen`.
Beste Rizana NS,

bedankt voor je reactie.
Ik had al het vermoeden dat het hier ging om de btw-verhoging maar ik wilde dat wel even zeker weten.

Met vriendelijke groet,
Patrick Janssen
Graag gedaan Patrick. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag.

Reageer