beantwoord

Prijs abonnement verkeerd en verkeerde weergave

• 13 januari 2021
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Beste,

Ik heb voor mijn treinreis vandaag een traject vrij aangeschaft van Naarden-Bussum naar Amsterdam Centraal, prijs €136,10.

Nu heb ik de bestellingen geladen op mn ov chipkaart en toen ik ging inchecken stond er ‘reizen op rekening’?. Terwijl dit wel mn traject betreft, gaat dit goed?

Daarnaast als ik inlog in mijn NS en naar mijn producten kijk zie ik staan dat het €272,20 per maand is (zie printscreen). Dit gaat neem ik aan niet helemaal goed, kan iemand hiernaar kijken?

icon

Beste antwoord door Mark NS 13 januari 2021, 11:50

Hoi SamanthaV89, welkom op de NS Community. 

Met NS Flex zie je bij het inchecken altijd Reizen op Rekening staan. Dat is het product waarmee je incheckt. Via Mijn NS kun je nakijken welk type abonnement je binnen NS Flex hebt aanstaan. Dat staat bijvoorbeeld op de startpagina, maar ook in het meegestuurde screenshot. Het enige afwijkende is hier inderdaad de prijs. Het lijkt er op dat Mijn NS de iDeal betaling en de termijn van de eerste maand bij elkaar op heeft geteld waardoor de prijs voor twee maanden nu zichtbaar is. Hou het even in de gaten, maar dit zou zichzelf moeten corrigeren. Een dergelijke weergave heeft in ieder geval geen gevolgen voor daadwerkelijke abonnementskosten op de factuur, die zullen € 136,10 zijn.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi SamanthaV89, welkom op de NS Community. 

Met NS Flex zie je bij het inchecken altijd Reizen op Rekening staan. Dat is het product waarmee je incheckt. Via Mijn NS kun je nakijken welk type abonnement je binnen NS Flex hebt aanstaan. Dat staat bijvoorbeeld op de startpagina, maar ook in het meegestuurde screenshot. Het enige afwijkende is hier inderdaad de prijs. Het lijkt er op dat Mijn NS de iDeal betaling en de termijn van de eerste maand bij elkaar op heeft geteld waardoor de prijs voor twee maanden nu zichtbaar is. Hou het even in de gaten, maar dit zou zichzelf moeten corrigeren. Een dergelijke weergave heeft in ieder geval geen gevolgen voor daadwerkelijke abonnementskosten op de factuur, die zullen € 136,10 zijn.

Reageer