beantwoord

Prijs Dalurenkaart 2 X teveel betaald

• 5 maart 2016
  • 8 reacties
  • 222 Bekeken

Op 22-02-2016 heb ik 2 Dalurenkaarten, een voor mijn vrouw en een voor mij met 7 vrije reizen besteld. Ik betaalde € 74,50 per kaart incl 7 vrije reizen. Nu zie ik dat de Dalurenkaart € 29 kost, heb ik hem net te vroeg gekost en moet ik nu die 2 kaarten die € 50 per stuk koste afbestellen en retourneren en dan weer 2 kaarten van € 29 per stuk kopen? Het scheelt nogal veel...:(
icon

Beste antwoord door Brian NS 6 maart 2016, 10:54

Je kunt altijd even bellen met onze klantenservice (030 751 51 55), misschien is er iets mogelijk.
Bekijk origineel

8 reacties

Goedemiddag Luiks, ik begrijp dat je baalt van deze situatie. Wanneer je de abonnementen op een bestaande persoonlijke OV-chipkaart hebt besteld en nog niet geactiveerd hebt, zou je de bestellingen nog kunnen annuleren.
Dat is goed balen! Heb deze net voor een vrije reis naar een verjaardag in het gezin van onze dochter aangeschaft voor mij en mijn vrouw. Zou ik de dalurenkaarten alsnog kunnen omzetten dan zou ik dat zeker doen. Lukt dat niet dan moeten we maar op een andere manier bezuinigen ::@
Je kunt altijd even bellen met onze klantenservice (030 751 51 55), misschien is er iets mogelijk.
Heb klantenservice gebeld, 'k ga beide kaarten annuleren en met korting weer kopen
Fijn dat het zo is opgelost 🙂
Heb beide kaarten geannuleert en wacht nu op het terugstorten van het geld. Als dat is gebeurd koop ik dadelijk twee nieuwe dalurenkaarten voor de kortingsprijs
Reputatie 7
Badge +4
Het scheelt toch 42 euro, van het verschil kunt u bijna eerste klas keuzedagen nemen. Of het geld anders besteden natuurlijk.
AH er was eens een grote zaak die reclame maakte met ... blijft op de centjes letten. Jammer genoeg lieten ze grote bedragen lopen...je moet nooit zo dom zijn dat je geld uitgeeft wat je niet hebt...

Reageer