Sorry als dit al eerder gevraagd is. Ik probeer in de app een kaartje te bestellen met dal korting. Ik ben ingelogd en het NS flex abonnement is zichtbaar. Tarief met korting wordt keurig getoond maar als ik probeer het kaartje te bestellen geeft de app alleen opties “Regulier vol tarief” of NS PrijsTijd deal” en wordt daarmee de prijs hoger. Hoe kan ik een kaartje met dal korting in de app bestellen?
Antwoord
Prijs klopt niet
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Koets001,
Als je zelf de abonnementhouder bent, is het niet toegestaan om losse tickets met korting voor jezelf te kopen. Je moet in- en uitchecken met je OV-chipkaart. Eventuele korting wordt dan automatisch toegepast.
De enige losse tickets met korting die te koop zijn, zijn die met zgn. Samenreiskorting. Maar die zijn voor medereizigers bedoeld, niet voor abonnementhouders.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.