beantwoord

Prijsverhoging

  • 5 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 181 Bekeken

Beste NS,

Het schijnt dat ik een doorlopend abonnement heb. Ik kreeg van u een mailtje met daarin de mededeling, dat het abonnementsgeld wordt verhoogd van 30 naar 50 euro!!!!! Wat een enorme verhoging zeg. Ik wil van mijn abonnement af, dus!
Ik vind het een grote vorm van oplichterij. En zeker voor iemand, die in 2016 is gekozen tot de 'Beste Station Pianist van Nederland 2016'. Echt schandalig, zoals de NS omgaat met haar mensen/klanten/winnaars. Ik ga het nu dus ook melden bij al mijn FB vrienden meer dan 10.000 in totaal en 3.000 bij Linked in.
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 5 oktober 2017, 11:50

Ten eerste bijzonder jammer dat u een fout aan uw zijde verhaalt bij de NS. U heeft waarschijnlijk een Dal Voordeel aangeschaft voor €29. Dit is NIET de normale prijs van dit abonnement; normaal kost het €50 per jaar. Dit is dan ook de prijs waarvoor het verlengd wordt.
Bij aankoop staat de contractduur aangegeven. Hier staat standaard doorlopend, dit valt niet te wijzigen. U had uw abonnement tijdig op moeten zeggen. Voor zover ik weet kan dit ook per maand en kan u een deel van het abonnementsgeld terugkrijgen. U kan dit doen door de NS KlanteNService te bellen via 030 751 51 55 (lokaal tarief).
Zoals eerder vermeld. U bent zelf een contract met de NS aangegaan en bent dus akkoord gegaan met het feit dat dit abonnement automatisch verlengd wordt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge
Ten eerste bijzonder jammer dat u een fout aan uw zijde verhaalt bij de NS. U heeft waarschijnlijk een Dal Voordeel aangeschaft voor €29. Dit is NIET de normale prijs van dit abonnement; normaal kost het €50 per jaar. Dit is dan ook de prijs waarvoor het verlengd wordt.
Bij aankoop staat de contractduur aangegeven. Hier staat standaard doorlopend, dit valt niet te wijzigen. U had uw abonnement tijdig op moeten zeggen. Voor zover ik weet kan dit ook per maand en kan u een deel van het abonnementsgeld terugkrijgen. U kan dit doen door de NS KlanteNService te bellen via 030 751 51 55 (lokaal tarief).
Zoals eerder vermeld. U bent zelf een contract met de NS aangegaan en bent dus akkoord gegaan met het feit dat dit abonnement automatisch verlengd wordt.
Bedankt voor het antwoord, maar ik blijf het oplichterij vinden. Doorgaans kijken consumenten niet naar dit soort regeltjes en een doorlopend contract, stilzwijgend is sowieso, oplichterij. Dus NS is totaal EXIT voor mij. Jullie staan toch al bijna altijd stil.......omdat de blaadjes nu vallen bijvoorbeeld....! Weg met de NS. Het spijt me ook, dat ik gekozen ben tot de beste station pianist, want dat bén ik helemaal niet......! Ik heb wel wat meer kwaliteiten dan de NS!
Reputatie 7
Net zoals bij andere aanbiedingen (Ziggo oid) krijgt u tijdelijk korting bij een abonnement. In dit geval ook. Dit staat op de brief/mail die u krijgt bij het aangaan van het contract. Verder krijgt u ook tijdig een mail/brief voor uw abonnement verlengd wordt en kunt u opzeggen. In dit geval is de NS niets te wijten, de fout ligt bij uzelf.
Reputatie 5
Badge
Als u de NS echt slecht vond reed u er überhaupt niet mee. U heeft de aankoop zelf gedaan en bent zelf akkoord gegaan met de gestelde voorwaarden, in dezen valt de NS niks te verwijten. Naar mijn mening staat alles duidelijk op de webpagina vermeld.
Tevens, als ik met de NS reis gaat het bijna altijd goed. Ik heb dit jaar 2 keer treinuitval gehad en twee keer 5 minuten vertraging. Verder reed alles op tijd.
Jaja, het zal.
Ik heb al meer dan een half uur in de wacht gehangen bij de NS om mijn abonnement op te zeggen. Jullie lokken niet alleen klanten, maar zorgen er tevens voor dat ze heel erg moeilijk weg kunnen.....Oplichterij dus!
Reputatie 7
Badge +3
U kunt wel blijven volhouden dat het oplichterij is, maar wanneer u een abonnement aangaat bij een bedrijf dan gelden daar bepaalde voorwaarden voor. Maar ja, als u die niet wenst te lezen ....

Reageer