beantwoord

Probleem dalurenkaart ontvangen?.

• 15 januari 2017
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

7 dagen geleden heb ik een dalurenkaart besteld, na dag twee kom ik erachter dat ik een verkeerd adres heb ingevuld, dit heb ik gecorrigeerd op mijn NSpage. De dalurenkaart gaat volgende week in. Ik heb echter nog niets ontvangen. Vandaag heb ik de 24uursdienst van de NS gebeld, maar die verwijzen me naar morgen overdag. Dat schiet ook niet op. Hoe weet ik of de dalurenkaart al verstuurd is en naar welk adres?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 16 januari 2017, 13:50

Hoi NSklant333, welkom op het NS Serviceforum!

Balen dat je het verkeerde adres hebt ingevuld! Je kunt hierover het beste contact opnemen met Klantenservice OV-chipkaart. Zij zijn verantwoordelijk voor het produceren en versturen van OV-chipkaarten. Bij hen kun je het verkeerde adres wijzigen naar het nieuwe adres en dan kan de OV-chipkaart hopelijk nog naar het goede adres verstuurd worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi NSklant333, welkom op het NS Serviceforum!

Balen dat je het verkeerde adres hebt ingevuld! Je kunt hierover het beste contact opnemen met Klantenservice OV-chipkaart. Zij zijn verantwoordelijk voor het produceren en versturen van OV-chipkaarten. Bij hen kun je het verkeerde adres wijzigen naar het nieuwe adres en dan kan de OV-chipkaart hopelijk nog naar het goede adres verstuurd worden.

Reageer