beantwoord

Probleem met aanvragen Kidsvrij abonnement

• 8 april 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Mijn zoon moest een OV chipkaart vernieuwen, en ik heb opnieuw een kidsvrij abonnement aangevraagd voor zijn nieuwe pasje met een nieuwe nummer.  Omdat er nog zijn oude pasje geldig was, had ik niet door dat het activeerperiode verlopen was totdat ik een bericht ontving van NS.  Nu lukt mij niet meer om de bestelling van de nieuwe abonnement op te halen bij automaat, die zegt "er is geen product om op te halen,” en online staat "je kunt niet bestellen want er is openstaande product.”

Zou ik alstublieft een oplossing of advies mogen?  Ik wil graag een abonnement voor mijn zoontje.

icon

Beste antwoord door Thom 8 april 2021, 13:37

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, dit is een openbaar forum en geen postadres van NS. Wij kunnen ook niet bij de administratie. Als u een beetje handig bent met Internet werkt Chat doorgaans snel.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, dit is een openbaar forum en geen postadres van NS. Wij kunnen ook niet bij de administratie. Als u een beetje handig bent met Internet werkt Chat doorgaans snel.

Reageer