beantwoord

Probleem met aanvragen Kidsvrij abonnement

  • 8 April 2021
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Mijn zoon moest een OV chipkaart vernieuwen, en ik heb opnieuw een kidsvrij abonnement aangevraagd voor zijn nieuwe pasje met een nieuwe nummer.  Omdat er nog zijn oude pasje geldig was, had ik niet door dat het activeerperiode verlopen was totdat ik een bericht ontving van NS.  Nu lukt mij niet meer om de bestelling van de nieuwe abonnement op te halen bij automaat, die zegt "er is geen product om op te halen,” en online staat "je kunt niet bestellen want er is openstaande product.”

Zou ik alstublieft een oplossing of advies mogen?  Ik wil graag een abonnement voor mijn zoontje.

icon

Beste antwoord door Thom 8 April 2021, 13:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, dit is een openbaar forum en geen postadres van NS. Wij kunnen ook niet bij de administratie. Als u een beetje handig bent met Internet werkt Chat doorgaans snel.

Hallo ik wil kidsvrij koppelen en geef kaartnummer van mijn zoon op moet ik 0,01 cent betalen en als ik dat wil doen kan dat niet en geeft hij een melding er zijn nog openstaande orders voor deze kaart. Wat wordt hier mee bedoeld?

Dan is waarschijnlijk een eerdere bestelling niet compleet afgerond en hangt deze nog in de weg. Via de klantenservice kan je deze laten annuleren en vervolgens het abonnement opnieuw bestellen. Vaak worden deze orders na middennacht ook geannuleerd.

Reageer