beantwoord

probleem met grensabonnement

  • 7 July 2022
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Mijn grensabonnement Roosendaal-Roosendaal Grens is door NS omgezet naar een abonnement Flex Traject Vrij. Het traject is wederom Roosendaal- Roosendaal Grens. Voor dit traject betaal ik maandelijks een vast bedrag. En hier begint het probleem. Want met dit abonnement check ik in Roosendaal in maar ik kan niet in België uitchecken. Bij terugkomst check ik uit, maar volgens het “systeem” ben ik vergeten in te checken. Met als gevolg dat ik een dikke factuur krijg. Hoe gaan we dit oplossen?

icon

Beste antwoord door rvdborgt 7 July 2022, 09:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Dan lijkt er me iets niet in orde met de instellingen van je abonnement. Je doet immers precies wat NS wil. Ik denk dat je hiermee naar de klantenservice moet.

Reageer