beantwoord

Problemen Traject Vrij aanschaf

• 8 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Ik probeer al enkele dagen een Traject Vrij maandabonnement te kopen, maar loop telkens tegen problemen aan. Ik heb momenteel enkel een aflopend Dal Voordeel product op mijn kaart, die voorheen zonder problemen naast mijn Traject Vrij abonnement kon bestaan.

Wanneer ik nu een Traject Vrij abonnement probeer te kopen krijg ik de melding dat deze niet te combineren is met andere producten op mijn kaart. Ik reis nu dus al enkele dagen gewoon op saldo en maak dus extra kosten, enkel omdat het niet lukt om het abonnement te kopen. Bij het loket word ik weer teruggestuurd naar internet, waar het weer niet lukt.

Ik wil graag zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van het abonnement. Waarom kan ik Traject Vrij ineens niet meer combineren?
icon

Beste antwoord door Brian NS 8 oktober 2014, 17:08

Beste Boompieper,

Welkom op het NS serviceforum. Ik denk dat er afgelopen dagen iets is misgegaan met de bestelling, waardoor het abonnement wel op de kaart is geplaatst. Wij zien dan later terug in ons systeem dat het abonnement niet betaald is, dan wordt het product weer van de kaart verwijderd. Zou je een privebericht kunnen sturen met je gegevens? Dan ga ik kijken of dat bij jouw het geval is.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Bekijk origineel

3 reacties

Gewoon oplossen door een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart te bestellen; die heb je met 2-3 werkdagen in huis.
En dan daar dat Traject Vrij maandabonnement op zetten. Ben je binnen een week uit de problemen.
Dat is geen 'oplossing', en kost me bovendien een nieuwe kaart. Maar bedankt voor het meedenken.
Beste Boompieper,

Welkom op het NS serviceforum. Ik denk dat er afgelopen dagen iets is misgegaan met de bestelling, waardoor het abonnement wel op de kaart is geplaatst. Wij zien dan later terug in ons systeem dat het abonnement niet betaald is, dan wordt het product weer van de kaart verwijderd. Zou je een privebericht kunnen sturen met je gegevens? Dan ga ik kijken of dat bij jouw het geval is.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.

Reageer