beantwoord

Productbrochure BTM Budget

• 1 april 2018
  • 6 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Op https://www.ns.nl/producten/overige-abonnementen/p/zakelijk-traject-vrij-abonnement staat een link naar een brochure van BTM Zeker Budget. Helaas werkt de link niet meer. Is de brochure ergens te vinden? Bvd!
icon

Beste antwoord door Iris NS 7 april 2018, 14:10

De link doet het inmiddels weer 🙂. Keuzereiziger, mocht je na het lezen van de brochure nog vragen hebben over dit product dan kun je terecht bij mijn collega's van NS Zakelijk. Telefonisch via 030-300111 of via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

6 reacties

Vervelend dat deze link het niet meer doet, Keuzereiziger. Ik ga er voor je achteraan en kom z.s.m. met meer info hierover.
Badge +3
Voor nu...

Neem contact op met uw accountmanager van NS Zakelijk. Gezamenlijk bepaalt u of het BTM abonnement geschikt is en welke bundels u wilt aanschaffen.

Ik steek Iris NS even rechts of links voorbij en denk zomaar dat die broken link zou moeten verwijzen naar deze pagina :?
Bedankt voor je nuttige toevoeging, Robert B! Ik was een beetje kort door de bocht. Op deze pagina vind je inderdaad meer info. Die andere link zou moeten leiden naar een PDF format, dus daar ga ik nog even achteraan.
Reputatie 6
Badge +1
Ik steek Iris NS even rechts of links voorbij en denk zomaar dat die broken link zou moeten verwijzen naar deze pagina :?

Niet helemaal Robert. Ik was op zoek naar een PDF'je met de exacte voorwaarden!
De link doet het inmiddels weer 🙂. Keuzereiziger, mocht je na het lezen van de brochure nog vragen hebben over dit product dan kun je terecht bij mijn collega's van NS Zakelijk. Telefonisch via 030-300111 of via Twitter of Facebook.
Reputatie 6
Badge +1
Bedankt voor de updaten Iris! Fijn dat het opgelost is!

Reageer