beantwoord

Railrunner ipv trajectkaart

• 20 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Hallo, Mijn zoon is 11 en start op het VO. Hij reist op het traject Zaltbommel-Den Bosch. Voor de periode dat hij nog 11 jaar is, is het ruilrunnertarief het goedkoopst. Is het met de wijzigingen per 1 juli van dit jaar voor hem ook mogelijk te reizen met de OV chip icm de railrunnerkaartjes, dus niet steeds een apart kaartje te hoeven kopen op het station? Nog tips voor de makkelijkste manier?
icon

Beste antwoord door Brian NS 20 augustus 2015, 14:52

Beste ChrisP,

Welkom op het NS serviceforum. Er bestaat geen railrunner abonnement. Er is wel een abonnement waar kinderen van 4 t/m 11 jaar gratis mee kunnen reizen, het Kids Vrij abonnement, maar dat kan alleen als een volwassen persoon meereist. Als je zoon dus alleen reist dan is het kopen van een railrunner kaartje uit de kaartautomaat het voordeligst. Zodra je zoon 12 wordt is het Traject Vrij abonnement waarschijnlijk het voordeligste abonnement. Als je dat per maand los aanvraagt is dat € 92,90 per maand of bij een jaarabonnement € 74,80 per maand op dit traject.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Bij mijn weten is een Railrunner-abonnement of iets dergelijks helaas nog niet beschikbaar... Voor een railrunner kunt u kiezen voor óf een los kaartje uit de automaat, óf van tevoren in de webshop kopen en bij de kaartjesautomaat op een OV-chipkaart laden. En u kunt een los kaartje een week van tevoren en de digitale versie zelfs nog meer dagen van tevoren kopen. Dus wellicht een optie om telkens een paar kaartjes ineens te kopen? Dat lijkt mij de gemakkelijkste manier...
Beste ChrisP,

Welkom op het NS serviceforum. Er bestaat geen railrunner abonnement. Er is wel een abonnement waar kinderen van 4 t/m 11 jaar gratis mee kunnen reizen, het Kids Vrij abonnement, maar dat kan alleen als een volwassen persoon meereist. Als je zoon dus alleen reist dan is het kopen van een railrunner kaartje uit de kaartautomaat het voordeligst. Zodra je zoon 12 wordt is het Traject Vrij abonnement waarschijnlijk het voordeligste abonnement. Als je dat per maand los aanvraagt is dat € 92,90 per maand of bij een jaarabonnement € 74,80 per maand op dit traject.

Reageer