beantwoord

Recht op korting na master?

• 1 september 2014
  • 2 reacties
  • 250 Bekeken

Beste NS, ik heb in augustus 2014 mijn bachelor afgerond en begin waarschijnlijk in februari 2015 mijn 1-jarige master.
Ik heb officieel nog 1 jaar recht op OV. Ik heb nu de mogelijkheid om een jaar lang gratis het Dal Voordeel Abonnement te ontvangen. Vanaf februari kan ik echter weer gratis reizen door de week/of in het weekend voor een jaar lang. Kan ik het Dal Voordeel Abonnement ook voor een half jaar gebruiken en na mijn master vervolgens ook weer voor een half jaar? Of is het ook mogelijk het Abonnement te nemen nadat ik klaar ben met mijn master of krijg ik maar eenmalig dit aanbod?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 1 september 2014, 17:34

Welkom op het NS serviceforum judith90! Ik heb je topic naar Abonnementen verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt. Wat de luchtmacht zegt klopt inderdaad, je kan maar één keer van dit aanbod gebruik maken. De keuze is echter aan jezelf. Je zou het nu voor het komende jaar aan kunnen vragen zodat je in dat half jaar tussen je bachelor en master met korting kunt reizen, maar je kan het ook aanvragen ná je master. Dit kan namelijk na het stopzetten van je studentenreisproduct, dus ook zodra je het beeindigd na je master.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS serviceforum judith90! Ik heb je topic naar Abonnementen verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt. Wat de luchtmacht zegt klopt inderdaad, je kan maar één keer van dit aanbod gebruik maken. De keuze is echter aan jezelf. Je zou het nu voor het komende jaar aan kunnen vragen zodat je in dat half jaar tussen je bachelor en master met korting kunt reizen, maar je kan het ook aanvragen ná je master. Dit kan namelijk na het stopzetten van je studentenreisproduct, dus ook zodra je het beeindigd na je master.
Nee, dat kan niet. Het Dal Voordeel Abonnement is de doorlopend abonnement waar je minimaal een jaar lang gebruik moet maken. Je kunt het niet opdelen. Je krijgt het aanbod slechts eenmalig. Dat is nu dus. Na je master kun je niet opnieuw gebruik maken van het aanbod.

Reageer