beantwoord

Regeling treffen

• 20 februari 2017
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

Ik heb een voordeel dal tarief abolement daar is iets verkeerd mee gegaan is naar verkeerd adres gestuurt heb nou schuld op kan dat niet in een keer betalen en wil wel graag blijven reizen wou graag regeling treffen over maandelijks betaling grtjes cornelia oogjes
icon

Beste antwoord door Sivan NS 20 februari 2017, 11:22

Goedemorgen Cornelia, en welkom op het forum.

Wat vervelend dat er iets is misgegaan met de betaling van jouw abonnement. Wat is de reden dat het naar een verkeerd adres is gegaan?

Het is helaas niet mogelijk deze maand in termijnen te voldoen. Ik raad je aan om even met ons te bellen (030-7515155), om te zien of we inmiddels het juiste adres hebben en tot wanneer je precies hebt om te betalen.

Voor de AcceptMail heb je een week, daarna krijg je nog een acceptgiro en hiervoor heb je 2 weken. In totaal heb je dus sowieso 3 weken om te betalen.

Succes, hopelijk lukt het je om de betaling alsnog op tijd te voldoen.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Cornelia, en welkom op het forum.

Wat vervelend dat er iets is misgegaan met de betaling van jouw abonnement. Wat is de reden dat het naar een verkeerd adres is gegaan?

Het is helaas niet mogelijk deze maand in termijnen te voldoen. Ik raad je aan om even met ons te bellen (030-7515155), om te zien of we inmiddels het juiste adres hebben en tot wanneer je precies hebt om te betalen.

Voor de AcceptMail heb je een week, daarna krijg je nog een acceptgiro en hiervoor heb je 2 weken. In totaal heb je dus sowieso 3 weken om te betalen.

Succes, hopelijk lukt het je om de betaling alsnog op tijd te voldoen.

Reageer