Ik heb sinds medio mei een NSFlex Altijd Voordeel abonnement. Op zowel de app als op de website staat bij mijn reis reishistorie dat er geen transacties bekend zijn. Dit terwijl ik al diverse keren met de bus van Arriva heb gereisd en in- en uit heb gecheckt. Wat is hiervan de reden? Ik heb uiteindelijk mijn reisgegevens inclusief de gemaakte kosten nodig om een declaratie op mijn werk te kunnen indienen.
Bladzijde 1 / 1
Busreizen van Arriva duren vaak een behoorlijke tijd alvorens ze in de reishistorie zichtbaar zijn. Indien u half mei een abonnement hebt genomen, krijgt u ook half juni de eerste factuur. Even geduld dus nog.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.