beantwoord

reishistorie

  • 30 January 2023
  • 10 reacties
  • 194 Bekeken

Ik kan mijn reishistorie  niet zien en ook niet de kosten van de reis, volgens de klantenservice moet ik dan een OV chip account maken?

maar ik wil gewoon in mijn NS zien wat ik reis en wat het kost, ( heb mijn kaart ook al verwijderd en weer toegevoegd)

hang al heel lang in de wacht telefonische  en wordt af geserveerd met de oplossing een account aanmaken bij de Ov chip….. wat een stom antwoord en wel erg makkelijk, zal wel ergens een vinkje aan moeten!?😔waarom heb ik dan een NS account als die niet werkt.

bij geld terug vragen moet je dan een heel formulier in vullen

icon

Beste antwoord door Aurora NS 30 January 2023, 17:11

Bekijk origineel

10 reacties

Hoi Yollie, en welkom op de NS Community.

Wat balen dat je je reiskosten niet in kunt zien. Heb je NS Flex? Dan kan het even duren voordat je de prijs kunt inzien. Hier gaat over het algemeen een paar dagen overheen.
Alleen als je reist op saldo kun je meteen je reiskosten inzien.

Goedendag, dank voor je antwoord, ik heb een weekend voordeel, ik reis op saldi ( jammer genoeg)

ik kan niks zien als ik in mijn NS kijk, allen sommige in en uitchecken geen prijs geen reis niks en volgens NS klantenservice niks aan te doen.

Er bestaat geen Weekend Voordeel abonnement waarmee je op saldo kan reizen. Ik heb het vermoeden dat je wel NS Flex hebt. Welke check in of uit zie je precies staan?

Reputatie 7
Badge +3

Zie ook andere topic. Yollie haalt op saldo en op rekening door elkaar. Hij/zij heeft Flex Weekend Voordeel.

Ik heb een

Weekend Voordeel

  • Elk moment opzegbaar (na 1e maand)
  • Geen saldo op OV-chipkaart nodig
  • Reiskosten voor trein en overige OV maandelijks betalen via automatische

Ik reis om rekening, en kan het niet inzien, ik zie Laatste check-in of check-uit met NS maar geen reishistorie, en kan nergens zien wat de gemaakt kosten zijn.

en de klantenservice kan niet helpen moet maar een OV chip account maken, maar daar zie ik ook niet wat de kosten zijn.

is toch van de gekke dat je nergens ziet wat het kost, en geld terug vragen kan dus zonder reishistorie ook niet dan moet je een formulier in vullen!

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik vind het vooral vreemd dat de klanteNService je niet kan/wil helpen. Ook met abonnementen op rekening moet het gewoon mogelijk zijn de reishistorie inclusief prijzen te bekijken via Mijn NS.

Het kan soms wel enige dagen duren voor het zichtbaar is, maar ik begrijp uit jouw verhaal dat er gewoon helemaal niks komt te staan?

 

Mijn collega's moeten dit gewoon kunnen oplossen. Ik wil wel even voor je kijken wat er aan de hand is. Zou je een privébericht willen sturen zodat ik dit voor je kan oplossen?

Reputatie 7
Badge +3

En het advies van de klantenservice om een OV-chipkaart account maken is natuurlijk volkomen onjuist, met NS Flex zie je geen reiskosten bij OV-chipkaart.nl, die kun je alleen zien in je MijnNS reishistorie. Niets ten nadele van de medewerkers die wel weten hoe dingen werken en de juiste informatie geven, maar dit soort medewerkers geven de klantenservice een slechte naam. 

Ik heb geen privébericht ontvangen. Hopelijk is het probleem opgelost.

dank voor alle hulp/antwoorden heb even genoeg van de NS en ga weer met de auto. dat is goedkoper en sneller,

Reageer