Reishistorie en abonnementsvorm niet zichtbaar | NS Community
beantwoord

Reishistorie en abonnementsvorm niet zichtbaar

  • 19 February 2023
  • 14 reacties
  • 260 Bekeken

In Mijn NS is onder Mijn producten mijn abonnementsvorm niet zichtbaar en ik kan ook geen reishistorie opvragen vanwege een storing. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 20 February 2023, 09:41

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Join de club. Hier zijn meerdere klachten over, maar volgens NS zijn hier geen klachten over. En nee een nieuw account lost die problemen niet op, dat zou namelijk de oplossing zijn voor al mijn ict-problemen met MijnNS werd gesteld. Dus NS had mijn account verwijderd en een link voor een nieuwe gestuurd. Ik zie nog steeds geen producten en geen reisgeschiedenis, wat ik volgens NS in het nieuwe account zou zien.

Meld jouw problemen telefonisch, via Twitter, Facebook of chat aan NS klantenservice, zodat ze niet kunnen blijven ontkennen dat er niets aan de hand is.

Reputatie 1

Ik zie geen storing en ik heb bij mij al getest. Zowel de MRH als mijn reisproducten kan ik gewoon inzien in Mijn NS. Het kan misschien helpen om een browser te gaan gebruiken zoals Firefox of Microsoft Edge. Eventueel kun je MRH ook op https://www.ov-chipkaart.nl gaan opvragen. Hiervoor vragen ze wel een koppelcode dat via de mail of anders per post te ontvangen is.

Reputatie 7
Badge +2

Edge is geen oplossing, daarin zie ik ook geen reishistorie.

Heb jij wellicht Flex, want het probleem lijkt alleen bij saldo abonnementen op te treden.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb firefox en een nieuw account.

Bij de automaat geen keuzedagenabonnementen, wel dal voordeel op mijn kaart. In mijnns heb ik helemaal geen abonnementen.

Er is een storing. We werken eraan! Excuus voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +3

Er is een storing. We werken eraan! Excuus voor het ongemak.

Eindelijk wordt erkend dat er een storing is.

Ondertussen werd mijn oude account opgezegd en moest ik een nieuw account nemen, want dat zou de oplossing zijn. Niet dus. Nog steeds geen abonnementen. 

Reputatie 7

Het blijft vreemd tegenstrijdige berichten wel storing geen storing. Feit is dat producten en geschiedenis bij vele niet te zien zijn en dat regelmatig voorkomt.

Reputatie 7
Badge +3

Niet alleen niet te zien in mijnNS, mijn keuzedagenabonnementen staan ook niet meer op mijn kaart.

Ik zie zojuist ook een melding over een storing m.b.t. inzien Keuzedagen in het account. Wordt ook aan gewerkt. Double trouble..

Reputatie 1

Edge is geen oplossing, daarin zie ik ook geen reishistorie.

Heb jij wellicht Flex, want het probleem lijkt alleen bij saldo abonnementen op te treden.

Dal Voordeel Reizen op Saldo is vaker beter te raadplegen op https://www.ov-chipkaart.nl dan via Mijn NS. En uiteraard is de MRH via de site van de OV chipkaart veel eerder dan via Mijn NS is uit mijn ervaring. 

Reputatie 7
Badge +2

Edge is geen oplossing, daarin zie ik ook geen reishistorie.

Heb jij wellicht Flex, want het probleem lijkt alleen bij saldo abonnementen op te treden.

Dal Voordeel Reizen op Saldo is vaker beter te raadplegen op https://www.ov-chipkaart.nl dan via Mijn NS. En uiteraard is de MRH via de site van de OV chipkaart veel eerder dan via Mijn NS is uit mijn ervaring. 

Ik heb helemaal geen dal voordeel op saldo, maar WeekendVrij op saldo. En OV-fietsritten zie je niet op de OV-chipkaart website, dus Mijn NS had ik toch al nodig.

Soms is het best prettig om exclusief de treinreizen te zien trouwens.

Badge +3

Niet alleen niet te zien in mijnNS, mijn keuzedagenabonnementen staan ook niet meer op mijn kaart.

Wat bedoel je met keuzedagenabonnementen die op een kaart zouden staan? Hooguit zijn daar opgehaalde (en al dan niet gebruikte) keuzedagen te zien, maar na verloop van tijd zullen die wel overschreven of gewist worden door andere transacties?

Op een kaart staat Dal Voordeel of Reizen op saldo NS korting (de technische benaming van een oud VDU).

Reputatie 7
Badge +3

Niet alleen niet te zien in mijnNS, mijn keuzedagenabonnementen staan ook niet meer op mijn kaart.

Wat bedoel je met keuzedagenabonnementen die op een kaart zouden staan? Hooguit zijn daar opgehaalde (en al dan niet gebruikte) keuzedagen te zien, maar na verloop van tijd zullen die wel overschreven of gewist worden door andere transacties?

Op een kaart staat Dal Voordeel of Reizen op saldo NS korting (de technische benaming van een oud VDU).

Onder producten zou ook de keuzedagabonnement moeten staan. De klaargezette keuzedagen zijn wel in te zien.

Badge +3

Onder producten zou ook de keuzedagabonnement moeten staan. De klaargezette keuzedagen zijn wel in te zien.

Oh, dat is vreemd. Heb je (of iemand anders) een screenshot of foto hoe dat er dan uit ziet bij een automaat of een Mijn OV-chip account?

Overigens staat een OV-fiets abonnement ook bij Producten in Mijn NS, maar dat staat niet als product op een kaart, dus ov-chipkaart weer daar ook niets over.

Reageer