beantwoord

Reiskosten declareren bij defecte OV-chipkaart met studentenreisproduct

• 6 maart 2015
  • 1 reactie
  • 5655 Bekeken

Vorige week (28-2-15) is mijn OV-chipkaart met studentenreisproduct kapot gegaan. Ik heb toen een anonieme OV-chipkaart gekocht en daar saldo opgeladen. Mijn reis naar huis daarmee betaald.

Thuis heb ik direct een nieuwe kaart aangevraagd en een tijdelijk studentenreisproduct aangevraagd, deze heb ik zaterdag op mijn kaart gezet.
Voor de reis naar huis heb ik reiskosten gemaakt (ong 15 euro) terwijl ik recht heb op vrij reizen ivm mijn studentenreisproduct. Op het station kreeg ik het niet direct voor elkaar om het tijdelijke studentenreisproduct op mijn kaart te laden en was er niemand die mij daarbij kon helpen. Bij het locket in Groningen hoorde ik dat ik deze reiskosten kan declareren bij NS, maar ik kan niet vinden waar dat moet. Kan iemand mij hierbij helpen? Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Marleen NS 7 maart 2015, 11:20

Hallo Dorien,

Voor de extra kosten die je hebt gemaakt kan je een verzoek indienen bij Studentenreisproduct. Zij nemen je verzoek hiervoor in behandeling.
Dat kan via deze website.

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Abonnementen' zodat andere forumgebruikers je topic makkelijker kunnen vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Dorien,

Voor de extra kosten die je hebt gemaakt kan je een verzoek indienen bij Studentenreisproduct. Zij nemen je verzoek hiervoor in behandeling.
Dat kan via deze website.

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Abonnementen' zodat andere forumgebruikers je topic makkelijker kunnen vinden.

Reageer