beantwoord

reisproduct stopgezet tot 1 jan

  • 4 december 2016
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben een Erasmus student en heb mijn studenten OV dus opgezegd van 1 sept tot 1 jan.
Het probleem is dat ik 17 dec al terug kom... Kan ik het dan op een of andere manier dan toch al wel gebruiken?
Kan ik mijn kaart dan gewoon activeren bij een NS-paal?

Vriendelijke groeten,
Job
icon

Beste antwoord door Tochjo 4 december 2016, 14:44

Het studentenreisproduct is onderdeel van de studiefinanciering. Wijzigingen daarin worden per de 1e van de maand doorgevoerd. Aangezien het nu al 4 december is en ik aanneem dat u voor deze maand nog een ov-vergoeding krijgt voor uw verblijf in het buitenland, verwacht ik dat u niet deze maand ook uw studentenreisproduct al kunt gebruiken.

Als u zekerheid wilt, kunt u het beste contact opnemen met DUO, die de telefonische klantenservice voor het studentenreisproduct heeft ondergebracht bij de klantenservice OV-chipkaart, op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur te bereiken op 0900-0980 (€ 0,50 per gesprek). U kunt ook Twitteren: @SRP_online.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Het studentenreisproduct is onderdeel van de studiefinanciering. Wijzigingen daarin worden per de 1e van de maand doorgevoerd. Aangezien het nu al 4 december is en ik aanneem dat u voor deze maand nog een ov-vergoeding krijgt voor uw verblijf in het buitenland, verwacht ik dat u niet deze maand ook uw studentenreisproduct al kunt gebruiken.

Als u zekerheid wilt, kunt u het beste contact opnemen met DUO, die de telefonische klantenservice voor het studentenreisproduct heeft ondergebracht bij de klantenservice OV-chipkaart, op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur te bereiken op 0900-0980 (€ 0,50 per gesprek). U kunt ook Twitteren: @SRP_online.

Reageer