beantwoord

reizen met ov

• 11 mei 2018
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Weet iemand of je vandaag (11 mei 2018) als student gratis kan reizen met het ov? Ik heb verschillende dingen voorbij zien komen maar die zijn voor mij erg onduidelijk. Zou iemand mij dit kunnen vertellen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 11 mei 2018, 10:12

Het is vandaag een gewone vrijdag, dus houders van een weekabonnement reizen de hele dag gratis en houders van een weekendabonnement reizen vol tarief tot 9.00 uur, met 40 procent korting tussen 9.00 uur en 12.00 uur en gratis vanaf 12.00 uur.

Voor de juiste informatie over het studentenreisproduct ga je altijd naar www.studentenreisproduct.nl.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Het is vandaag een gewone vrijdag, dus houders van een weekabonnement reizen de hele dag gratis en houders van een weekendabonnement reizen vol tarief tot 9.00 uur, met 40 procent korting tussen 9.00 uur en 12.00 uur en gratis vanaf 12.00 uur.

Voor de juiste informatie over het studentenreisproduct ga je altijd naar www.studentenreisproduct.nl.
Welkom bij de NS Community, Eline.

Het Studenten Week OV is vandaag geldig. Kortom, met een Week OV reis je vandaag gratis net als anders. Het Weekend OV is pas gratis reizen vanaf 12.00 uur. Tussen 9.00-12.00 uur reis je met korting. Hier kan je een overzicht vinden wanneer je gratis reist en wanneer met korting.

Reageer