beantwoord

Reizen naar Amsterdam Bijlmer Arena

• 22 mei 2018
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo allemaal

Wie kan mij helpen,ik heb een seizoens kaart van Ajax en wil met de trein gaan reizen vanaf Tilburg.
Wat voor abbonnement kan ik dan beter pakken.
Wie kan mij helpen.
icon

Beste antwoord door bryan 22 mei 2018, 21:01

Als (nagenoeg) alle wedstrijden in het weekend zijn zou je een weekend vrij abo kunnen overwegen.
Daarmee kun je vanaf vrijdagavond 18.30 uur tot en met maandagochtend 04.00 uur onbeperkt reizen met de trein. https://www.ns.nl/abonnementen/weekend-vrij.html

(Of zie ik iets over het hoofd?)
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Als (nagenoeg) alle wedstrijden in het weekend zijn zou je een weekend vrij abo kunnen overwegen.
Daarmee kun je vanaf vrijdagavond 18.30 uur tot en met maandagochtend 04.00 uur onbeperkt reizen met de trein. https://www.ns.nl/abonnementen/weekend-vrij.html

(Of zie ik iets over het hoofd?)
Reputatie 7
Mooie suggestie Bryan, daar dacht ik zelf ook al aan. Het moet per slot van rekening ook betaalbaar zijn. Kun jij je daarmee uit de voeten, Theeke?
Ik vind dit een mooi sugestie,maar dan zou een Dal Voordeel ook goed zijn toch of zie ik dat verkeerd
Reputatie 7
Badge +3
Een Dal Voordeel kan natuurlijk ook, maar het hangt er wel vanaf hoe vaak u gaat reizen en of u naast de reizen naar Amsterdam nog andere keren met de trein reist.
Een Weekend Vrij abonnement kost €33 per maand.
Met Dal Voordeel heeft u 40% korting en dan kost een retour Tilburg naar Amsterdam Bijlmer ArenA €20.60 plus de jaarlijkse kosten van het Dal Voordeel abonnement (nu tijdelijk €29, anders €50). Gaat u maar 1 keer per maand deze reis maken dan is een Dal Voordeel goedkoper, bij 2 keer per maand is een Weekend Vrij voordeliger.

Wanneer u maar 1 keer per maand gaat, zou u ook kunnen overwegen om gebruik te maken van actiekaartjes. Kruidvat of AH bv hebben wel eens dagkaarten voor €15 of €16 en in de Spoordeelwinkel zijn altijd wel dagretours voor €19, €20 of €21 te koop. Dan heeft u ook geen abonnementskosten wanneer er niet gespeeld wordt.
Momo en de anderen dank je wel voor jullie reactie hier mee ben ik goed geholpen

Reageer