beantwoord

Reizen op rekening

• 7 juni 2021
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Op 26 april 2021 heb ik NS Flex aangevraagd, bij deze aanvraag moest ik €10 betalen. Blijkbaar was deze €10 voor de administratiekosten. Mijn man heeft eerder NS Flex aangevraagd en nooit €10 administratiekosten betaald.

Maandag 26 april 2021 heb ik eveneens heen en terug gereisd van Tilburg centraal naar Breda centraal, verder heb ik het OV niet gebruikt. Hiervoor heb ik 2x €4,90 betaald. Op 2 juni werd er een bedrag van €9,56 automatisch afgeschreven

De €10 die ik tijdens mijn aanvraag voor de administratiekosten NS Flex heb betaald is dus niet ok te verekenen. Ik vind dit een beetje vreemd dat de ene persoon het wel moet betalen en de ander niet. 

Ik zal van de afschriften screenshots bijvoegen.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 juni 2021, 13:16

Hallo Yasmineoa en welkom bij de NS Community,

Zoals Tochjo al aangaf is een overstap vanaf een klassiek abonnement naar NS Flex gratis. Je hoeft ook geen administratiekosten te betalen als je een NS Flex abonnement van 5 euro of meer aanschaft. 

De overige gemaakte kosten zijn verrekend met het saldo. Dat verklaart waarschijnlijk het bedrag van 9,56 euro in plaats van 9,80 euro.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Heeft uw man een NS Flex-abonnement aangeschaft, of is hij overgestapt van een abonnement op NS Flex zonder abonnement, en hebt u meteen NS Flex zonder abonnement aangeschaft? Bij abonnementen die 5 euro of meer per maand kosten, worden geen administratiekosten in rekening gebracht bij de aanschaf.

Hallo Yasmineoa en welkom bij de NS Community,

Zoals Tochjo al aangaf is een overstap vanaf een klassiek abonnement naar NS Flex gratis. Je hoeft ook geen administratiekosten te betalen als je een NS Flex abonnement van 5 euro of meer aanschaft. 

De overige gemaakte kosten zijn verrekend met het saldo. Dat verklaart waarschijnlijk het bedrag van 9,56 euro in plaats van 9,80 euro.

Reageer