beantwoord

Reizen tussen Apeldoorn en Amsterdam Zuid

• 16 april 2019
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Voor mijn werk reis ik 4 dagen in de week van Apeldoorn naar Amsterdam Zuid. Wat is voor mij het goedkoopste abonnement ook rekening houdend met de dagen die ik niet reis ivm vakantie, feestdagen etc.. mijn werkgever vergoedt de kosten per maand achteraf.
icon

Beste antwoord door Thom 16 april 2019, 19:55

Ik weet niet hoeveel vakantie u heeft maar een Flex AltijdVrij is voor u een goede oplossing. U kunt daarmee ook nog onbeperkt reizen met de trein, in heel Nederland. Zo ver en zo vaak als u maar wilt. Dat is een mooi extra voordeel.

Flex heeft als voordeel dat het goedkoper is dan losse maanabonnementen en dat u het ook snel kunt opzeggen. TrajectVrij is voor u geen goed alternatief, gezien de lange afstand. AltijdVrij is niet duurder en biedt meer mogelijkheden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Ik weet niet hoeveel vakantie u heeft maar een Flex AltijdVrij is voor u een goede oplossing. U kunt daarmee ook nog onbeperkt reizen met de trein, in heel Nederland. Zo ver en zo vaak als u maar wilt. Dat is een mooi extra voordeel.

Flex heeft als voordeel dat het goedkoper is dan losse maanabonnementen en dat u het ook snel kunt opzeggen. TrajectVrij is voor u geen goed alternatief, gezien de lange afstand. AltijdVrij is niet duurder en biedt meer mogelijkheden.

Reageer