beantwoord

Reizen voor/in daluren met een kaartje van spoordeelwinkel

• 19 november 2019
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Hallo,

Dit is een vraag voor een familielid.

Deze moet deze week van Groningen naar Leiden reizen. Nu wil hij graag reizen met een kaartje van de spoordeelwinkel alleen is deze geldig buiten de daluren om. Nu vraag ik me af of het mogelijk is wanneer je voor 6.30 gebruik maakt van de trein, of je je reis voort kan zetten in de daluren. Dit is wel mogelijk met een OV kaart waar het daluren abonnement opstaat, maar kan dit ook met je kaartje van de spoordeelwinkel. Er wordt voor 6.30 dan gereisd met de trein, dit valt nog buiten de daluren. 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door masd 19 november 2019, 16:29

Om welk kaartje gaat het precies? Normaal gesproken zijn kaartjes van de Spoordeelwinkel alleen na 9.00 uur geldig en dus helemaal niet voor 6.30 uur. Of je de reis voor 6.30 afmaakt of niet maakt daarbij ook niet uit. Wat wel of niet kan met een abonnement ook niet.

Het staat bij de Spoordeelwinkel ook altijd duidelijk vermeld bij de voorwaarden van de actie. Dus lees die goed door.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Om welk kaartje gaat het precies? Normaal gesproken zijn kaartjes van de Spoordeelwinkel alleen na 9.00 uur geldig en dus helemaal niet voor 6.30 uur. Of je de reis voor 6.30 afmaakt of niet maakt daarbij ook niet uit. Wat wel of niet kan met een abonnement ook niet.

Het staat bij de Spoordeelwinkel ook altijd duidelijk vermeld bij de voorwaarden van de actie. Dus lees die goed door.

Reputatie 7
Badge +3

Nee, zelfs als het voor 6.30 uur geldig zou zijn dan mag je niet tussen 6.30 en 9.00 uur in de trein zitten. 

Hallo Myrthe11, welkom op de NS Community. 

Ik hoop dat je iets kan met de gegeven antwoorden!

Reageer