Sticky beantwoord

Rekening nummer wijzigen abonnement


  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo!

Waar kan ik mijn rekening nummer wijzingen voor de Altijd Voordeel Abonnement?

Dankjewel!

Mayra
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 januari 2017, 12:46

Als u het nummer wilt wijzigen van de rekening waar NS de abonnementskosten van incasseert, dan gaat u in Mijn NS naar Mijn producten en klikt u bij het abonnement op de blauwe knop "Aanpassen of uitbreiden". U ziet dan uw rekeningnummer staan met een link "Wijzigen" erachter. Als u op die link klikt, kunt u uw rekeningnummer wijzigen.

Als het u om wat voor reden dan ook niet lukt om zelf het rekeningnummer te wijzigen, dan kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Als u het nummer wilt wijzigen van de rekening waar NS de abonnementskosten van incasseert, dan gaat u in Mijn NS naar Mijn producten en klikt u bij het abonnement op de blauwe knop "Aanpassen of uitbreiden". U ziet dan uw rekeningnummer staan met een link "Wijzigen" erachter. Als u op die link klikt, kunt u uw rekeningnummer wijzigen.

Als het u om wat voor reden dan ook niet lukt om zelf het rekeningnummer te wijzigen, dan kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
Reputatie 3
Op 17 mei heb ik mijn rekeningnr gewijzigd en 1 cent over moeten maken, nu zijn we twee weken verder en is de wijziging nog steeds niet doorgevoerd. Hoe lang gaat dit normaal gesproken duren?
Badge +3
Hallo Ton1961,

Staat het oude nummer nog steeds in Mijn NS dan, ondanks dat de betaling van € 0,01 gelukt is?

Dan zou ik zeker even via via https://twitter.com/ns_online (ze zullen dan via DM/PB om gegevens vragen) of telefonisch 030 751 5155 contact opnemen om dat recht te zetten. Die reageren in het algemeen sneller dan hier in het forum.
Reputatie 3
Robert B schreef:

Hallo Ton1961,

Staat het oude nummer nog steeds in Mijn NS dan, ondanks dat de betaling van € 0,01 gelukt is?

Dan zou ik zeker even via via https://twitter.com/ns_online (ze zullen dan via DM/PB om gegevens vragen) of telefonisch 030 751 5155 contact opnemen om dat recht te zetten. Die reageren in het algemeen sneller dan hier in het forum.



Dag Robert, ja daar staat nog steeds het andere nummer in. Ik zal deze week bellen want ik heb weinig vertrouwen dat het op deze manier goed gaat komen.
Hoi Ton1961,

Vervelend dat de wijziging nog niet inzichtelijk is. Even bellen is inderdaad een goede keuze, mijn collega's kunnen controleren welk rekeningnummer nu actief is.
Reputatie 3
Ga ik doen, dank.

Reageer