beantwoord

Rekeningnummer aanpassen om onjuiste incasso's te voorkomen

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
NS schrijft bedragen af van mijn oude bankrekening (via overstapservice) , hoewel al op 12 okt 2018 het nieuwe nummer is doorgegeven. Kan daar iets aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 januari 2019, 17:58

Hallo qburg en welkom bij de NS Community.

Zoals Slidestops al aangeeft kun je via Mijn NS je rekeningnummer controleren. Staat daar alles goed? Dan is het goed om onze Klantenservice te benaderen om dieper in de situatie te duiken. Het kan zijn dat een bekende ook gebruik maakt van je rekeningnummer of dat de facturen al zijn aangemaakt voordat je het rekeningnummer had gewijzigd. De collega's zoeken zoiets graag voor je uit. Kies bij voorkeur voor de Sociale Media of de Live Chat.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Via MijnNS kun je je bankrekening inzien en wijzigen. Staat het rekeningnummer daar goed?
Hallo qburg en welkom bij de NS Community.

Zoals Slidestops al aangeeft kun je via Mijn NS je rekeningnummer controleren. Staat daar alles goed? Dan is het goed om onze Klantenservice te benaderen om dieper in de situatie te duiken. Het kan zijn dat een bekende ook gebruik maakt van je rekeningnummer of dat de facturen al zijn aangemaakt voordat je het rekeningnummer had gewijzigd. De collega's zoeken zoiets graag voor je uit. Kies bij voorkeur voor de Sociale Media of de Live Chat.

Reageer