beantwoord

Rekeningnummer wijzigen

• 27 januari 2015
  • 8 reacties
  • 412 Bekeken

Hoe kan ik mijn rekeningnummer voor automatisch incasso wijzigen, zonder dat ik hoef te bellen? Binnen Mijn NS lukt het me niet. Het betreft een Dal Voordeel abonnement.
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 januari 2015, 22:04

Waarom lukt het u in Mijn NS niet? Als u naar Mijn producten gaat en bij uw Dal Voordeel-abonnement op de knop Details en wijzigen klikt, zou u achter uw rekeningnummer een link Wijzigen moeten zien.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Waarom lukt het u in Mijn NS niet? Als u naar Mijn producten gaat en bij uw Dal Voordeel-abonnement op de knop Details en wijzigen klikt, zou u achter uw rekeningnummer een link Wijzigen moeten zien.
Bedankt voor de uitleg Tochjo, maar wanneer ik klik op "Details en Wijzigen", dan zie ik details van mijn abonnement, maar niet mijn rekeningnummer.
Heeft u soms misschien de verkeerde rekeningnummer gebruikt of ingevuld? Indien ja, het kan even een tijdje duren, hopelijk binnen 48 uur word het dan automatisch gereset.
@intercitydirecf31910: ik heb niets veranderd aan mij rekeningnummer. Op 9 januari heb ik in Mijn NS een Dal Voordeel abonnement aangevraagd, waarna het abonnementsgeld werd afgeschreven van mijn rekening.
Wellicht staat het wat onduidelijk in de lay-out Neik. Maar zoals Tochjo het schetst zou het moeten lukken. Je kunt het rekeningnummer wijzigen door op 'wijzigen' te klikken in het eerste overzicht. Kijk dus niet naar 'opties en bijabonnementen'.
Dag Klaas-Jan, ik zie in geen enkel overzicht mijn rekeningnummer staan. Niet bij Mijn Producten en ook niet wanneer ik op "Details en Wijzigen" klik. Krijgen jullie zelf je rekeningnummer wel in beeld wanneer je op "Details en Wijzigen" hebt geklikt?
Hallo Neik,

Als ik in mijn eigen Mijn NS-account inlog kan ik naar het tabblad 'Mijn Producten' gaan. Als je dan kiest voor 'details en wijzigen' Vervolgens zie je van onder naar boven je abonnement, klasse, ingangsdatum, contractduur, betaalwijze en daarna je rekeningnummer staan. Achter je rekeningnummer zou dan een pijltje moeten staan.
Als dit bij jou niet zo is, dan mag je me wel een priv├ębericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'. Als je dan je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres vermeldt, kan ik kijken of ik iets voor jou kan doen.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Reputatie 1
@intercitydirecf31910: ik heb niets veranderd aan mij rekeningnummer. Op 9 januari heb ik in Mijn NS een Dal Voordeel abonnement aangevraagd, waarna het abonnementsgeld werd afgeschreven van mijn rekening.

Waarschijnlijk wel hoor, maar toch voor de zekerheid; heb je je bestelde abonnement al wel op je kaart gezet? Dus dat je bij een automaat de bestelling hebt opgehaald en geactiveerd? Want anders staat het nog bij je 'Mijn Bestellingen' in plaats van 'Mijn Producten', en daar staan wel de details van je abonnement, maar niet je rekeningnummer. Het klopt dat het bedrag dan al wel is afgeschreven van je rekening.

Zoals ik al zei, dat heb je vast wel gedaan, anders kun je er ook niet mee reizen (niet met korting in elk geval), maar wie weet.

Reageer