beantwoord

Rekeningnummer wijzigen ov fiets

• 26 juni 2019
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Ik heb een standaard ov chipkaart op naam.
Abonnement voor ov fiets voor 0,01 per jaar via automatische incasso. Aan ov fiets is gekoppeld het abonnement voor stallen op rekening voor 0,00 per jaar.

Hoe pas ik het rekeningnummer aan. Afschrijven van 0,01 is vandaag gedaan, maar dat rekeningnummer zal dit jaar worden opgeheven.

En ja, ik heb de weg gevolgd: ga naar mijn producten en dan klikken op aanpassen of uitbreiden. Maar nergens een rekeningnummer te bekennen.

Laat me het weten, ben nu toch echt al een half uur aan het zoeken.
icon

Beste antwoord door Danny NS 26 juni 2019, 12:42

Stuur je mij een Privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en nieuwe IBAN? Dan pas ik het voor je aan.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Vrankske en welkom bij de NS Community!
Heb je het OV-fiets abonnement destijds aangevraagd bij een regulier abonnement? Dan hoef je alleen maar het rekeningnummer van dat abonnement aan te passen. Dan neemt het systeem, zoals wij het noemen, de add-ons ook mee.
Beste Danny,

Er zit verder geen regulier abonnement bij.
Ik heb de kaart in het verleden aangeschaft om er een bus abonnement op te zetten.
Stuur je mij een Privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en nieuwe IBAN? Dan pas ik het voor je aan.
Ik heb inmiddels een privébericht mogen ontvangen. Ik help Vrankske hier verder.

Reageer