beantwoord

Rekeningnummer wijzigen Voordeelurenabonnement

• 30 december 2014
  • 2 reacties
  • 382 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik wil graag mijn bankrekeningnummer wijzigen van mijn voordeelurenabonnement, kan dit digitaal?
icon

Beste antwoord door Tochjo 30 december 2014, 22:14

Als u een Voordeelurenabonnement hebt, kunt u het rekeningnummer niet wijzigen via Mijn NS. Bij de nieuwe abonnementen zoals Dal Voordeel kan dat wel.

In andere topics waarin deze vraag aan de orde kwam, is geadviseerd om dit telefonisch te regelen. Maar u kunt ook wachten tot er een moderator voorbijkomt. Dat zijn medewerkers van NS die dit ook voor u kunnen regelen. Eén ervan zal u morgen wel vragen om uw gegevens door te geven in een persoonlijk bericht om dit voor u in orde te maken.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Als u een Voordeelurenabonnement hebt, kunt u het rekeningnummer niet wijzigen via Mijn NS. Bij de nieuwe abonnementen zoals Dal Voordeel kan dat wel.

In andere topics waarin deze vraag aan de orde kwam, is geadviseerd om dit telefonisch te regelen. Maar u kunt ook wachten tot er een moderator voorbijkomt. Dat zijn medewerkers van NS die dit ook voor u kunnen regelen. Eén ervan zal u morgen wel vragen om uw gegevens door te geven in een persoonlijk bericht om dit voor u in orde te maken.
Badge
MJB, welkom op het forum. Wat Tochjo aangeeft, klopt. Heb je een (oude) Voordeelurenabonnement? Zou je via een privébericht je NAW-gegevens en je IBAN willen sturen? Bij abonnementen zoals Dal Voordeel, Dal Vrij etc. kan je je rekeningnummer zelf wijzigen via MijnNS. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny

Reageer